Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino i samarbejde med Københavns Kommune

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er sgu lidt stolte over at Københavns kommunue har valgt Amino som samarbejdspartner, til et iværksætter projekt. Vi leverer Lokalebørsen, i et "Kommune Skin" og det betyder at vi deler database.
Det skulle gerne gøre, at der kommer endnu flere lokaler på fra København og at der kommer flere øjne på de lokaler der er i forvejen. Altså en meget bedre markedsplads for udlejning af erhvervslokaler.

Så har du lokaler til over i København, måske bare en skrivebordsplads, så er der nu endnu større chance for at den blive lejet ud:

http://www.kk.dk/Erhverv/Oekonomi/Lokaleboers.aspx

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:49

Det lyder sgu som et rigtig godt samarbejde, de små lejemål kommer jo normalt ikke rigtigt ud og bliver annonceret da de jo er for dyre at sende til mægler. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:00

Super godt

Indtil jeg faldt over lokale børsen overvejede jeg selv at lave noget lignende da jeg simpelthen ikke kunne finde nogle mindre lejemål i Kbh som var til at betale.

Det nye samarbejde vil bare gøre det hele endnu lettere for mindre virksomheder som min.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 18:37

Så er det jo et oplagt tidspunkt at opgradere lokalebørsen på så man kan sortere på lidt flere kriterier derinde - fx m2, pris og område Wink

God påske
Jesper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:42

Det er sgu da fint for Amino ;o) Så kommer den jo til at vokse.....congrats herfra.

Jeg har endnu ikke fattet hvordan lokalebørsen virker. På Google map er der fx. 5 lokaler, men på listen fx. 35........

Det ville blive godt med nogle flere søgekriterier.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:45

Martin Thorborg:

Vi er sgu lidt stolte over at Københavns kommunue har valgt Amino som samarbejdspartner, til et iværksætter projekt. Vi leverer Lokalebørsen, i et "Kommune Skin" og det betyder at vi deler database.
Det skulle gerne gøre, at der kommer endnu flere lokaler på fra København og at der kommer flere øjne på de lokaler der er i forvejen. Altså en meget bedre markedsplads for udlejning af erhvervslokaler.

Så har du lokaler til over i København, måske bare en skrivebordsplads, så er der nu endnu større chance for at den blive lejet ud:

http://www.kk.dk/Erhverv/Oekonomi/Lokaleboers.aspx

Dbh Martin

Hej Martin

Tillykke med det - det kan du godt være stolt af.

Når lokalerne skal udlejes, så hjælper det jo lidt hvis folk kan se hvad det er de får for deres penge. Jeg vil gerne støtte op omkring jeres nye samarbejde og tilbyde jeres udlejere / annoncører et 360 grader panoramabillede af deres lokale for kr. 1.500,- (normalt koster det kr. 2300 pr panoramabillede). Jeg hoster også gerne billedet i en begrænset periode på fx 3mdr så I blot skal indsætte et link i annoncen.

Lad mig høre fra dig hvis du mener det kan været et værdiskabende tillæg til jeres nuværende aftale og lokalebørs-setup.

Mvh.

Morten 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:47

Kanon og super tillykke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)