Vi er sgu lidt stolte over at Københavns kommunue har valgt Amino som samarbejdspartner, til et iværksætter projekt. Vi leverer Lokalebørsen, i et "Kommune Skin" og det betyder at vi deler database. Det skulle gerne gøre, at der kommer endnu flere lokaler på fra København og at der kommer flere øjne på de lokaler der er i forvejen. Altså en meget bedre markedsplads for udlejning af erhvervslokaler.
Så har du lokaler til over i København, måske bare en skrivebordsplads, så er der nu endnu større chance for at den blive lejet ud:
Det lyder sgu som et rigtig godt samarbejde, de små lejemål kommer jo normalt ikke rigtigt ud og bliver annonceret da de jo er for dyre at sende til mægler.
Indtil jeg faldt over lokale børsen overvejede jeg selv at lave noget lignende da jeg simpelthen ikke kunne finde nogle mindre lejemål i Kbh som var til at betale.
Det nye samarbejde vil bare gøre det hele endnu lettere for mindre virksomheder som min.
Vi er sgu lidt stolte over at Københavns kommunue har valgt Amino som samarbejdspartner, til et iværksætter projekt. Vi leverer Lokalebørsen, i et "Kommune Skin" og det betyder at vi deler database. Det skulle gerne gøre, at der kommer endnu flere lokaler på fra København og at der kommer flere øjne på de lokaler der er i forvejen. Altså en meget bedre markedsplads for udlejning af erhvervslokaler.
Så har du lokaler til over i København, måske bare en skrivebordsplads, så er der nu endnu større chance for at den blive lejet ud:
Når lokalerne skal udlejes, så hjælper det jo lidt hvis folk kan se hvad det er de får for deres penge. Jeg vil gerne støtte op omkring jeres nye samarbejde og tilbyde jeres udlejere / annoncører et 360 grader panoramabillede af deres lokale for kr. 1.500,- (normalt koster det kr. 2300 pr panoramabillede). Jeg hoster også gerne billedet i en begrænset periode på fx 3mdr så I blot skal indsætte et link i annoncen.
Lad mig høre fra dig hvis du mener det kan været et værdiskabende tillæg til jeres nuværende aftale og lokalebørs-setup.