Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

800-1000 besøgende dagligt - hvor skal min side hostes?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

yusuf:

Jeg ved også at dit script bliver special kodet til formålet af en meget dygtig programmør som kan sit kram, så mon ikke han kan tage forbehold til ydelsen af systemet så den del er i orden? (Scriptet)

Er den type kodning du snakker om i indlægget, den samme som har lavet blogcentrum.dk ?

Ved du egentligt noget som helst omkring programmering?

Så vidt jeg husker har du ikke haft adgang til kilden på blogcentrum.dk, så derfor kan du slet ikke kommenterer på systemets kodning.

Stop med at svine andre, kan du virkelig tage dig selv seriøst?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@www.easywebhost.org | Hvornår begynder du at lukke noget fornuftigt ud?Jeg har læst mange af dine latterligt lorte indlæg hvor du sviner til højre og venstre hvad tror du egentlig du er, for mig er du bare en arrogant nar og jeg er sikkert ikke den eneste der syntes det! Så hold din venligst væk fra denne post medmindre du har noget fornuftigt at sige.

Lige for at svare på dit spørgsmål:  Du har ikke adgang til koden bag www.blogcentrum.dk!

Det eneste du kan se er den genererede HTML Kode!
Den ligner måske lort (Efter din mening), men den virker! Så kan ikke se problemet + Det er en hel anden programmør der koder hans side! 

..Og som Wolfie siger, har du egentlig forstand på programmering siden du snakker?

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så kom vi vist ud af en tangent :)

Det er tidligere skrevet at det kommer an på hvordan systemet er kodet (er der tale om dynamiske sider eller statiske sider), og hvor lang tid de bliver på sitet.

Når det så er sagt, så ville jeg vælge en ordentlig leverandør til at starte med, da det typisk er rigtigt svært at skulle skifte host når trafikken pludselig vælter ind. Det kan resultere i nedetid og en forringelse af den goodwill du potentielt har opbygget om dit site.

Og helt ærligt... 10 kroner om måneden... De fleste nørder jeg arbejder sammen med bruger flere penge på Cola om ugen end et sådan webhotel koster om året ;)

Spar nu ikke på det forkerte sted.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

yusuf:

Ved du egentligt noget som helst omkring programmering?

Så vidt jeg husker har du ikke haft adgang til kilden på blogcentrum.dk, så derfor kan du slet ikke kommenterer på systemets kodning.

Stop med at svine andre, kan du virkelig tage dig selv seriøst?

Ikke nødvendigt at kigge på koden, f.eks. anvender du ikke captcha.

Du anvender heller ikke check på, at siderne godkendes inden de kan lægges online.

Alene det siger mig, at du selv bør overveje det du skriver.

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

wolfie:

Ved du egentligt noget som helst omkring programmering?

Nu vil jeg ikke nævne pascal og noget i den dur, for det er du sikkert ikke gammel nok til at forstå en meter af. Eller f.eks. 8086 assembler kode eller senere generationskode.

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden indeholder ikke kun webhoteller. ;-)

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.easywebhost.org:

Eller f.eks. 8086 assembler kode .

*^suk*..... det var ellers tider..... 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dengang var der ikke mange om det, php gør jo at enhver skoledreng desværre snart kan kalde sig "programmør":

Tror endda Yourdon og den slags teori er for gammlet til dem....

 

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Dengang var der ikke mange om det, php gør jo at enhver skoledreng desværre snart kan kalde sig "programmør":

Tror endda Yourdon og den slags teori er for gammlet til dem....

Håber fandme ikke verden tror på din evolutionsteori. Hvis vi ikke udnytter de værktøjer som vi får udleveret, hvor kommer vi så hen?

 

www.easywebhost.org:

wolfie:

Ved du egentligt noget som helst omkring programmering?

Nu vil jeg ikke nævne pascal og noget i den dur, for det er du sikkert ikke gammel nok til at forstå en meter af. Eller f.eks. 8086 assembler kode eller senere generationskode.

 

Hvad snakker du om? Er det indlæg et direkte angreb mod alder? Tror du gamle mænd er meget højere oppe?

Hvad hele ideen omkring brug af primitive sprog gør opgaven hverken lettere eller hurtigere at løse? Jeg har INTET imod at du argumenterer for dine holdninger, men når du bruger så dumme ting som alder, og ejerskab af sider, synes jeg du skal tænke dig godt om før du skriver. Du kan tage den over PM hvis du vil diskuterer mere, jeg skriver ikke mere i denne tråd som ikke har noget med emnet at gøre.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)