Hej. Jeg har købt sådan en webshop og jeg kan til min store overraskelse se at folk søger med masser af stavefejl - og de finder ikke noget !!!! Jørgen / Thorborg: 0-1 - OK du vinder så denne gang Martin.
Men hvis jeg nu ikke har lyst til at betale 299kr om måneden for at få det fikset, hvordan kan jeg så manuelt tage forbehold for stavefejl uden at inkludere disse stavefejl i mine tekster? Jeg bruger en dandomain shop og jeg er interesseret i at når der bliver søgt på "extern harddisk" finder den mine "eksterne harddiske".
Er der nogen der har et godt bud på hvordan jeg grejer den? Jeg har ikke noget imod at bruge tid på at oprette disse stavefejl manuelt og kæde dem sammen med produkterne - ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt.
Jeg ser frem til at høre fra jer. VH Jørgen Olsen |
Hej Jørgen
Jeg vile bruge Google Custom Search der koster $100 om året. Når man f.eks. skriver forkert i søgningen hjælper Google jo selv med forslag, prøv f.eks:
http://www.google.com/search?hl=en&q=shild+phedofila&btnG=Google+Search&aq=f&oq=
Tusind tak for hjælpen, Google!
Jeg ved ikke om det virker ordentligt i en webshop, men i så fald er Martins 299-kroners søgemaskine jo for dyr og dermed har alle ret :) Dog koster det noget i implementering men med lidt snilde og erfaring havner jeg vel selv på et par timer eller 3.