Det er fordi du kalder billedet fra en mappe hvor det ikke er:" images/xxx" mappen er jo en anden når du er inde i en anden mappe. Du må lave deeplinks istedet. Evt fixe en php-root funktion, da det er mest dynamisk iforhold til eventuelt adresseændring.
Kunne eg få den på dansk? jeg er sygeligt rusten i det her.
Vælg første menu, 'Site' og 'Global configuration'.
Til højre har du noget 'SEO settings' hvor du slår alt fra. Du husker naturligvis hvordan det stod. Check så hvad der sker med din side. Husk at du bedst genindlæser ved at trykke på F5 på tastaturet (eller tilsvarende ikon i din browser).
Det hjalp at slå SEO url halløj fra. det giver mig ikke problemer når jeg leger med seo?
Det skal laves rigtigt og der skal muligvis ændres noget på din server, dvs. uden for Joomla. Det kan jeg ikke lige gennemskue i skrivende stund. Det nuværende setup giver dig ikke problemer. Hvis det indexeres af Google og du senere slår SEO til vil dine sider og links stadig virke. Helt overordnet er det nok mest kosmetisk pt.
Jeg ville fortsætte med det nuværende og mandag tage fat i fyren der vedligeholder serveren/har opsat Joomla. Tillykke med din nye site.