Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på Dedikeret/Virtuel hosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger nogle gode tilbud på Dedikeret server hosting helst i Danmark, men Tyskland kan gå hvis der er Dansk/Engelsk support.

Krav til serveren:

• Windows 2003 eller 2008
  • 2gb ram eller mere
  • 160gb hdd
  • Båndbrede: 25gb, mulighed for at opgradere til større løbene
  • Bindings periode: 1 eller 3 md af gangen

Jeg har ikke noget mod at betale lidt mere i oprettelse, hvis det så bliver en billigere månedlig leje. Ønsker ikke tilbud på månedlig leje højere end 800kr.

Mvh
Kenney

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:06

Hejsa,

Ned i den prisklasse, kan ActiveWebs tilbyde dig en dedikeret server :) Jeg ved at han også er aktiv herinde..

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:12

Det afhænger vidst lidt af trafik og styresystem ser det ud til. alene disse to vil på en standard win server nærme sig 800 kr. så kommer lejen oven i :)

anyway det kan sagtens lade sig gøre for rundt 400 med garanterede specifikationer dog på VPS

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:10
Martin van de Belt:

Ned i den prisklasse, kan ActiveWebs tilbyde dig en dedikeret server :) Jeg ved at han også er aktiv herinde..

Tak for henvisningen :)

Vi kan godt levere en løsning ud fra de krav du stiller der. Serveren er en Core2Duo 2,6Ghz, 2GB ram, 300GB harddisk, 25GB trafik og kan leveres med enten Windows Server 2003 eller 2008 Web Edition indenfor det budget der er stillet. Hvis det har interesse er du velkommen til at kontakte mig direkte (sune at activewebs.dk) eller kigge nærmere på vores webside.
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)