Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino

jeg er ved at oprette en webside på one.com.

jeg har adsense,og er ved at prøve at indsætte dem.problemet er at annoncerne kommer kun til at være øverst oppe i venstre side,eller nederst i venstre side.jeg går ind i kilde koden på mit webside,indsætter adsense mellem <body> og </body> men der står jo en masse i kilde koden.hvordan får jeg sat annoncerne hvor jeg vil have dem.

håber at i kan hjælpe mig

tusind tak

hanne

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne!

Er du ikke stærk i det med HTML CSS osv., så kan det være meget svært for dig at placere koden korrekt.

Jeg formoder, at du har adgang til kildekoden på dit site, altså sådan lidt styr på hvordan du "roder" med HTML.

Du kan som en ledetråd skrive nogle tegn feks. AAA, og så se, hvor det skrevne dukker op på din side, så har du en fornemmelse af, hvor din kode vil dukke op. Muligvis vil det være mest oplagt at sætte din kode  i en allerede oprettet tabel. Altså inden for <td> AAA </td>

Det er en sådan "famlen i blinde hjælp", jeg giver her.

Husk forresten at tage en backup (kopi) af din kode inden du roder dig ud i noget.

Har du et link til din side ? Det vil gøre det noget nemmere at sætte sig ind i problemet.

Mvh.

 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

he4j john

tak for dit svar.

jeg har www.jobisydspanien.eu

men den er ikke inde på søge maskinen endnu,men kan du ikke prøve at se

tak hanne

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun se, at sitet er hostet af One.com, så der er ikke

nogen mulighed for at se koden endnu.

Mvh.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Ja, One.com har desværre ikke en mulighed, som gør det let at indsætte AdSense i deres system :(
Men som John skriver, så lav noget tekst, som du kan lede efter i TextEditoren og indsæt din AdSense der. Det gør jeg også selv, når jeg skal have sat html-koder ind (det er f.eks. nyhedsbrevsboks, Paypal-knapper m.m.)

Du skal også være opmærksom på, at det ikke er sikkert at du kan se din AdSense boks, når du vælger "Redigér" - det kan være de først vises, når du vælger "Vis".

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard
(som også døjer med One.com og html-koder) Wink 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej martin

tak for dit svar.er der nogen andre der bedre nå man skal sætte adsense ind,da jeg skal have flere hjemme sider,hen af vejen.jeg har prøvet at sætte tal ind fra 1 til 200 alså hele vejen,men det hjælper mig ikke,jeg kan kun få dem på toppen ind.

god påske

hanne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)