Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streetwear butik sælger ud . . .

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg har lige åbnet en butik med streetwear. Men jeg har ca 4 mdr efter åbning fået et rigtig godt tilbud jeg ikke kan sige nej til. Nemlig et firma i USA som allerede er tilmeldt en franchise. Nu står jeg så bare lige og gerne vil af med en butik fuld af inventar og tøj. Det drejer sig om :

Mærker som PhatFarm, Spalding, Bullrot, K1x, Dada, JohnnyBlaze, NationUpNorth, UnderArmour og UNK. Jeg har både jeans, shorts, tees, crewnecks, hoodies, sko og en masse accessories som bælter, keychains, socks. Derudover har jeg en masse NFL produkter såsom NFL trøjer, NFL caps og andet. Det hele har en værdi af ca 550.000 kr.  Der i er der inventar til 90 kvm butik (incl lys). Det er dog uden POS og alarm. Ønsker man at overtage hele firmaet og dermed lejemål er prisen en anden.

Har man interesse i at købe hele molevitten eller bare noget af det så besvar dette indlæg og jeg kontakter dig.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
hejsa, hvor ligger lejemålet henne?
Tilmeldt 17. Jul 06
Skrevet kl. 21:44
Hej Mayrra
Den ligger i Allerød. Der er konkurrenter i Hillerød. Med et andet sortiment. Mit er mere sportspræget end normal Streetwear (hængerøvs tøj). Bla UNK er det eneste tøjmærke som må bruge NBA-logoer på deres tøj. Og K1x et rigtigt basketball mærke. Det bærer deres tøj også præg af. Det er til de lidt mere slanke unge mænd. Men mht konkurrence så er der ingen mellem mig og kbh.

Det er bedre for mig hvis du overtager hele molevitten incl lejemål. Men er du bare interesseret i tøjet så er det også fint. Der er flere webshops som har købt fra mig til mine indkøbspriser. Men har dig stadig meget på lager.

mvh

Claus

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 00:53

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 17. Jul 06
Skrevet kl. 22:30
Så begynder det at brænde på for mig. Er der slet ingen som kunne tænke sig en rigtig god deal på lidt Streetwear ?! Jeg står og skal af med ca 200 par jeans og ca 20-30 sweatshirts. Kontakt mig for priser og billeder. I det hele er det ca 75.000 kr det drejer sig om.

mvh

Claus

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:49

Hejsa, kan du ringe eller skrive til mig på 20667454. Er ikke intra i at købe en hel masse, men noget af det vil jeg da meget gerne købe. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:54

Rybin:

Hejsa, kan du ringe eller skrive til mig på 20667454. Er ikke intra i at købe en hel masse, men noget af det vil jeg da meget gerne købe. :)

Da det er næsten 3 år siden han lavede tråden, så skal du nok ikke regne med særlig meget respons :)

Men held og lykke med det.

Casper.

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:28

Hah, så jeg ikke lige. :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)