Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo (igen)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude

Jeg har netop "for sjov" oprettet mig hos kelkoo, for at se hvad det ville indebære.

Jeg har INGEN steder kunne finde noget info om betaling pr klik eller andet, og kunne derfor få den opfattelse, at det var gratis at lægge sine produkter på Kelkoo.

MEN så naiv vil jeg helst ikke fremstå, og jeg kan på tidligere debatter her på Amino de, at folk har haft betalte kampagner hos Kelkoo men ved ikke om det måske var bannere?

Hvis Kelkoo efter man har brugt en masse ressourcer på at oprette sig, udfærdige varedatabaser til indlæsning hos Kelkoo osv. pludselig vil opkræve betaling, er det vel tæt på svindel?

Kan nogen forklare mig hvordan det fungere, inden jeg bruger for meget tid på at uploade en hulens masse varer hos Kelkoo?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hos Kelkoo betaler du typisk for enten eksponeringer, men oftere pr. klik. Så du får næppe lov blot at lægge dig gratis derind :-) Ingenting her i verden er jo gratis, men nogle afregningsmodeller er mere attraktive end andre. En slet skjult reklame kunne jo være, at du via www.engodsag.dk gratis bliver markedsført, gratis får kliks og kun betaler en procentdel/beløb pr. ordre, hvis kunden rent faktisk køber noget hos dig...
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:18
Hej Jonathan

Jeg er skam allerede tilmeldt egs. Dog ikke med den store succes, hvilket naturligvis dels skyldes, at jeg sælger et nicheprodukt.

Jeg har netop modtaget et tilbud fra Kelkoo, da jeg undrede mig over at man ikke kunne finde priser på deres site! Der er tale om en klikpris.

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:29
Jeg talte faktisk med en sælger fra Kelko i sidste uge, da jeg ville høre nærmere om deres ordning.

Det er gratis at få vist sine varer, men koster 75 øre pr. klik du får på en vare. Ingen andre udgifter.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:06
Jeg har fået flg. svar:

Man betaler pr. klik. De første 3 måneder 0,75 kr. pr. klik, derefter 1,5 kr. pr. klik. Alle priser ekskl. moms.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)