Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret Server!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune: tak for at nævne os Smile

Nu ved jeg ikke om det var i ovenstående størrelsesorden du gerne vil have en server, men vi har feks.

Hardware Core™2Duo 1,8 GHz , 2x 320GB HDD, 2GB Ram, RAID1 
Trafik: 3000GB
Tilslutning:  100Mbit Switch Port
IP adresser: 2
Setup  1000,- (kun en gang ved ordreafgivelse)
Dkr 629,- /måned

Ellers kan du her se en oversigt over dedikerede servere

Mvh

Markus Smile

Markus

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:51
Husk at overveje fordelene ved at handle med en dansk virksomhed frem for at spare en smule ved blot at vælge den absolut billigeste udenlandske - f.eks. fakturering i danske kroner (nem bogføring, ingen svingende valutakurs etc.), et retsligt aftaleforhold der er baseret på dansk lov og sidst men ikke mindst dialog med virksomheden er på dansk og deres åbningstider samt servicevinduer passer med dansk tid (hvilket selvfølgelig også vil være tilfældet i andre EU lande, men som udgangspunkt ikke i USA).

Skal serveren bruges til noget forretningskritisk så sørg også for at få en udbyder du kan få fat i telefonisk 24/7, det vil ikke være muligt ved mange af de helt billige. Der er en del overvejelser mange glemmer at gøre i forbindelse med valg af serverudbyder, tendensen til blot at fokusere på pris gør ofte at folk ender med en løsning der før eller siden vil skuffe dem.
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:14
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:48

Arlo:

Hvad syntes i om denne?

Som der flere gange i tråden er sagt, så anbefaler vi en dansk udbyder. Især når vi taler om en kunde med dit erfaringsniveau, så er det rarest for dig at du kan få noget ordentlig dansk support :)

Jeg har sider på begge sider en det modsatte scenarie ... og der er ingen der vinder i sådane situationer :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:09

Jeg har selv en administreret, dedikeret server hos eNavn, som jeg har gode erfaringer med. Den koster 1.600,-  eks. moms/md.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)