Der er vist andre der før har oprettet lignende tråde, men jeg prøver alligevel igen.
Jeg leder efter nogen der har interesse i at starte nogle software baserede projekter efter en 50/50 model på fritidsbasis.
Min ekspertise ligger i udvikling af software, både programmer og web baserede portaler. Især teknisk komplicerede løsninger har min interesse. Jeg har udviklet profesionelt i mange år og er i stand til at køre software udviklings projekter på et professionelt niveau.
Mine svage sider ligger inden for markedføring. Det er her en partner kommer ind i billedet.
Mit tilbud lyder på følgende. Hvis du ligger inde med en ide til et stykke software eller en webbaseret portal der er realiserbar inden for en rimelig tid og du har ekspertisen i at markedføre denne og tjene penge på den, så vil jeg gerne høre fra dig.
Jeg vil varetage alt udviklingen, mens du skal varetage markedsføringen og opbygge en indtægt baseret på den udviklede software.
Hvis du har en god ide og en plan for markedsføringen, så kontakt mig for en uforpligtende snak.
Jeg har et projekt som du måske syntes kunne være spændende.
Kan du ikke sende en email til 066.mail@gmail.com, så jeg har din mailadresse. Så kan jeg sende lidt information om mine projekter.
Jeg arbejder til daglig som forretningsudvikler med netop de ting du efterspørger. Desuden har jeg været involveret i et par startups og haft succes med at skaffe bl.a. venturekapital.
Det er en knaldgod idé. Jeg barsler selv med at tilbyde mig selv til samme slags opgaver. Har du brug for sparring, eller er der nogen i tråden der har projekter "til overs", så tag gerne kontakt til mig.
Min ekspertise ligger på Microsoft platformen. Jeg har 15 års erfaring og arbejder med både web og windowsløsninger, hvor jeg kan varetage alt lige fra databasedesign til frontend udvikling.