Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Psykoterapeut/Coach i esbjerg/varde og omegn søges til hjælp i spidsbelastede perioder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har simpelthen så forrygende travlt pt, at jeg søger en "medarbejder".

Krav til dig...du er psykoterapeut uddannet, og gerne coach (og/eller). Du har erfaring, og hvis du selv skal sige det, så kan du dit kram. Du bor i Esbjerg, Varde, eller i nærheden. Og vil/kan, have klienter i eget hjem. Under ordnede og præsentable forhold.

Jeg tilbyder...et freelance job, hvor vi sammen finder de tider hvor du kan tage klienter/kunder. Du vil, når der er overbelastning hos Esbjerg Terapi & Coaching, få henvisninger direkte fra mig. Du vil blive aflønnet med mellem 250-300 kr. pr. terapi, alt efter opgaven.

Hvis det er noget for dig, så skriv!

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 20:12

Hej Jesper

Tillykke med, at du har fået så travl...
Godt at du stiller krav, for dem du ansætter frealance, skal leve op til samme niveau og kvalitet som dig selv. Det vil blive dit visitkort udadtil Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 20:16

Hej :)

...og tak Smile

Ja, det er vigtigt at stille krav. Jeg har det lidt sådan, at finder jeg ikke kvalificerede freelancere...så må jeg bare få arbejdet med at sige nej til kunderne Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 20:23

Kunderne vil respektere dig, hvis du kontakter dem og planlægger, hvornår de kan komme til... Det er ikke det samme som at afvise Wink Jeg har også ventelister...

Maibritt Isberg Andersen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 20:29

Det er også mest fordi jeg har planer om med tiden at tage mig mere af Businesscoaching end af de private. Kunne jeg så ha et par stykker ansat til dem, så ville det være perfekt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 20:36

Det er en svær balancegang. For du vil jo heller ikke svigte eksisterende kunder og måske vil de helst have DIG!

Er det muligt , at lade være med og tage flere private kunder ind - lade det "glide" ud og så bruge mere energi på at skaffe Business kunder?

Maibritt Isberg Andersen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 20:42

Ja....det er det...det er jo så til dels også det jeg har tænkt at gøre. Jeg vil til de nye private kunder så bare have andre terapeuter til at tage sig af dem. Så de ikke starter hos mig, men hos een af de nye. Jeg kunne ikke finde på at give igangværende klienter videre til andre :)

Og ja....det er svært. For lige nu er det terapien som er en kæmpe success. Så selvom businessC delen er den som interesserer mig mere og mere, så er det svært at "lukke ned" når det går så godt :)

Jeg er gået fra 6 faste klienter/par i snit hver uge, til 35 på bare 2 mdr. så det boomer her i Esbjerg :)

Så har jeg os 4 virksomheder pt., så der er sgi nok at se til....

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 20:47

Det er vigtigst, at finde ud af hvad du vil - hvor dit fokus skal være i fremtiden. Hvad der giver dig energi - og så satse i den retning!

Og så er der hele den økonomiske del - for du skal også tjene penge på den "fede" måde - den der giver dig energi og gør at du opnår målene!

Man kan have travlt og ikke tjene penge - eller have travlt og tjene penge!

Maibritt Isberg Andersen

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 20:52

Så du er os af den holdning jeg har hørt før herinde, at det ville lønne sig at finde et speciale...istedet for at tilbyde terapi, parterapi, coaching til private og virksomheder osv??

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, jeg stillede dig blot spørgsmålene. Jeg tror på, at man selv finder sin opskrift på hvordan man ønsker at drive sin virksomhed. Og hvad er er rigtigt for mig behøver ikke at være rigtigt for dig.

Maibritt Isberg Andersen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)