Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et større site har næsten nappet mit domænenavn

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bah. Det er simpelthen for dum en sag. Jeg kunne saette mig ind i det hvis han havde lyst til at finde sammen et eller andet sted og komme ud af det med en fornuftig loesning, men at han ligefrem beder dig laegge sag an hvis du stadig er utilfreds (hvilket jeg selv ville vaere efter saadan en samtale) er for langt ude? Hvad er hans navn forresten?

Du kunne ogsaa selv vaere provokerende overfor dem. Hvis han ikke SELV mener det er typosquatting kan du jo netop goere hvad du vil med dit domaene, og du kunne derfor placere virkelig 'Inappropriate' indhold paa dit domaene. Saa lad os se hvad de siger til det. Du bruger jo faktisk deres egne ord imod dem selv.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:16

Hej Mette

Endelig dukker du op herinde, godt at se at dit dejlige forum stadigvæk eksisterer.....

Nogle af dine brugere i dit forum ved faktisk allerede hvordan man kan komme noget af dette til livs.....

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:21

Mette

Et lille forslag.... dette er jo david imod goliat.... brug denne indfaldsvinkel når du skal tage kampen og.... og så sæt hele maskineriet i gang.... jeg mener dette her er oplagt en historie, som de landsdækkende medier er interesseret i.

Historien skal bare vinkles rigtigt, med de rigtige argumenter, så er jeg sikker på du også har en god sag moralsk, for det er denne som er pointen i denne sag.

mvh

Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:27

Hej Mette

Jeg synes rent faktisk du står utroligt stærkt, efter den opringning du fik fra Jubii's direktør.

Sådan lidt sat på hovedet, svarer det vel lidt til dette synspunkt :

"...Du vil jo heller ikke gøre noget galt, hvis du registrerer domæne navnet dindebat bare med andre endelser....., den skal jo bruges til at trække trafik til din side...."

Mogens

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:27

Det er da altid noget, at Jubii-direktøren ringer til dig. At det så er en gang bullshit han har sagt er noget andet. Jubii, som engang kunne kaldes de danske "kronjuveler" på internettet, er i den grad blevet misligeholdt, og er i dag kun en skygge af sig selv. Nu kunne det så tyde på, at de er begyndt at gribe til snyltemetoder for at tjene et par ekstra håndører.

Hvis de ikke vil markedsføre deres debat under navnet dindebat.dk, hvorfor helvede har de så købt domænet? Mit bud er, at de har set din lille side, og set at der faktisk er en ret aktiv debat derinde. Så håber de på at nogle af dine debattører skriver forkert, og ved en fejl ender inde på Jubii.

Øget trafik på din side? Hmm. Hvor mange besøgende har Jubii om dagen efterhånden? De siger godt nok selv at de har 200.000, men et mere realistisk tal vil nok være 50! Hvis du har en rimelig god pagerank, tror jeg du har flere besøgende end Jubii har på den angivne debatside.

Jeg tvivler stærkt på, at de ikke kendte din side inden de registrerede dindebat.dk. Hvis de bare er en lille bitte smule professionelle, ville de jo tjekke muligheden for at få dit domæne.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:28

sutjek:

Du kunne ogsaa selv vaere provokerende overfor dem. Hvis han ikke SELV mener det er typosquatting kan du jo netop goere hvad du vil med dit domaene, og du kunne derfor placere virkelig 'Inappropriate' indhold paa dit domaene. Saa lad os se hvad de siger til det. Du bruger jo faktisk deres egne ord imod dem selv.

SÅDAN !!!!!

Den der vil virke effektivt... tak sutjek

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:28

Ja Mogens ( og hej :) ), det har jeg også tænkt på.. om det kunne være noget for medierne ;-)

Synes det er så langt ude, men sjovt at han ikke mener de tager noget af mn trafik, men at jeg derimod kan få noget af deres.. den kan jeg ike helt gennemskue, hvilket jeg også sagde til ham...

Han hedder i øvrigt Henrik Busch

Jeg gider ikke køre krig mod dem ved at lave andre ting med min side, enten så hedder det medier eller også hedder det sag (eller rettere: klage til klagenævnet for domænenavne), nu må vi se hvad jeg beslutter mig for.

men nej, det er ikke slut her kan jeg mærke på mit temperament....

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:34

som sagt gider jeg ikke køre krig med dem ved f.eks at oprette dindebat med andre endelser (selv om det satme ku' være sjovt :-) )

Min side har lige pt ikke den store trafik, men den har da haft det  (dog ikke i jubii-målestok) og kan da sikkert også få det igen hvis jeg gjorde noget aktivt for det, og jeg vilel da også kunne få en reklameindtægt på det.

Og selvfølgelig kendte de min side, som sagt ligger den ret højt på søgeordet debat på google, kun overhalet af SOL og DR mener jeg det er.

Man køber da heller ikke et domænenavn som sådan en stor virksomhed uden lige at tjekke om der er noget der ligner rigtigt meget.

Jeg skal nok give update hvis eller rettere når, der sker mere ;)

Telefonpasning her.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:58

så har jeg talt med klagenævnet for domænenavne.....

meget sød dame der rigtigt gerne ville give mig nummeret på københavns retshjælp....

need I say more?

Telefonpasning her.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)