Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT kyndig advokat til oprettelse af Holding + Drift

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi står og skal stifte et holding + drift-selskab til IT-konsulentarbejde.
Vi regner selv med at udfylde alle dokumenterne fra webreg.dk, men vil gerne have en advokat til at kigge det igennem inden vi indsender det.

I den forbindelse vil vi høre jer, efter lidt erfaringer :)

• Kender I en IT-kyndig advokat i Århus området I kan anbefale?
  • Hvad skal vi påregne at betale for den tid, det vil tage advokaten at kigge dokumenterne igennem? Vi er bestemt ikke afvisende over for at få lidt rådgivning om selskabsstruktur og lignende i den forbindelse.

Inden for den nærmeste fremtid vil vi også benytte denne advokat til gennemgang af kontraktmateriale. Så det må også meget gerne være inden for personens ekspertiseområde.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:07

Efter hvad du skriver, så kan I jo tage næsten alle erhvervsadvokater. De burde kunne klare selskabsstruktur og etablering af holdingselskab.

Og de behøver vel ikke være så lokale? Det kan jo klares per telefon. Vi har gode erfaringer med dem, der hedder Kaalund og Partnere. De leverede god rådgivning til en fair pris.

Til gengæld vil jeg kraftigt fraråde Danders & More. De er dyre, og vi fik en regning på 250% af det aftalte beløb, som vi stadig slås med dem om!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

Så vidt jeg husker...er der en advokat her på Amino fra Århus området.

Prøv at kontakte ham!

Kan ikke lige hukse, hvad han kalder sig på Amino.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:40

Enig med de øvrige. De behøver hverken at være lokale eller IT kyndige. Tag evt. fat i Jacob Tøjner www.ditselskab.dk 

Glem også det der med at udfylde alle dokumenter fra webreg. Man kan ikke hente dokumenterne på webreg (endnu) og de fleste advokater har det liggende som standard og skal formentlig bruge længere tid på at tilrette noget hjemmelavet materiale eller noget som er hentet på nettet, hvorved det bliver dyrere.  

Det med at fraråde at bruge bestemte advokatfirmaer som følge af at man mener at have fået en regning på mere end det aftalte skal man passe meget på med da det er subjektivt. Hvad er der lavet af merarbejde i forhold til det oprindeligt aftalte, er der givet løbende tilsagn herom etc. En opgave kan udvikle sig og derved også give et andet honorar end oprindeligt aftalt. Det afgørende er om I har accepteret det eller om der står + eventuelle meromkostninger i aftalen. Man kan heller ikke bare sige at et firma er dyrt. Dyrt i forhold til hvad ? Jeg kender iøvrigt ikke det  nævnte firma.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:59

Hej Thomas

Jeg kan anbefale advokat Tom Deichmann fra Deichmann Advokatfirma i Århus, som jeg selv er tilknyttet. Du kan læse nærmere om firmaet på www.deichmann-adv.dk. Du er velkommen til at ringe til mig på 30568958 eller pbb@deichmann-adv.dk for en snak om pris og muligheder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)