Hejsa jeg er ved at starte en webshop, hvor i jeg saelger forskellige Amerikanske design produkter der "rydder" op paa dit skrive bord og i dine kabler, bla en multi-oplader hvor i det stort set er muligt at oplade alle dine gadgets, dog minus baerbare. Herudover vil jeg ogsaa saelge nogle farvefulde hoerer telefoner i ipod design dog til en meget billigere pris. Hovedtelefonerne vil jeg lancere under sloganet "Go Nuts!", hvilket jeg ogsaa overvejede som firma navn, men foeler ikke det passer til de resterende produkter. Jeg har siddet et stykke tid og proevet at finde et navn, men har haft meget svaert ved det, saa taenkte der nok var nogle opfindsomehoveder der kunne hjaelpe mig. Jeg vil gerne have at navnet signalere noget playfull men alligevel ogsaa stilrent. Det image jeg gaar efter baade til hjemmeside designe og som de produkter jeg har, laener sig meget op af Apple. Anyhow de navne jeg har skrevet ned er indtil videre: cabo.dk (cabel box) caco.dk (cable control) wireless.dk cablenuts.dk usdk.dk (usa danmark) myimport.dk
Jeg har herudover skrevet et par stikord ned som jeg synes rammer godt paa mit koncepts og produkter: Amerikansk streamlined design pladsbesparende kabelskjuler stilrent kabelorganisering smart |
Hej Jonathanw
Jonathanw:Amerikanske design produkter der "rydder" op paa dit skrive bord og i dine kabler
Hva så med at kalde dit firma for:
CleanDesk
Cleandesktop
DeskCleaner
DesktopCleaner
DeskControl
ClearDesktop
CleanUp
MessAway
Det taler da for sig selv :)
Mvh Lars Mathiesen