Hej alle smarte amino'er... Nu kan jeg igen bruge jeres hjælp :-) Vi er igang med at starte projekt nr. 2 af i alt 4 sammenhængende projekter. Da vi er ude efter at kunne skabe genkendelses effekt hos målgruppen på de forskellige projekter, har vi valgt at bruge "SULTAN" som koncept "ordet" der efterfølges af projektets art. F.eks. SultanCard - SultanGuide - SultanParty - SultanAgency. Lige nu er jeg ude i at finde et .com domæne, SultanXXXXX.com eller XXXXsultan.com der både skal være internationalt og samtidig også kunne indebære alle projekter i et navn. Desuden må der også gerne (hvis muligt) være mulighed for at skabe nye tiltag inde på det nye domæne, da vi forventer et ret stort antal brugere/medlemmer/læsere via de 4 projekter. Eksempel: SultanWeb.com, der udover at præsentere de 4 projekter, ligeledes har en søgetjeneste, dating tjeneste, nyheder, osv. Meget simple eksempler er: - Sultanweb.com - Sultannet.com - Sultanonline.com Osv... Men de er selvfølgelig optaget :-) Jeg ved det er en svær opgave.. Men nogle der har et eller flere bud til hvad det kunne være? :-) Mvh William |
sultanhome
Det er ledigt med samtlige dot-endelser, du måtte ønske.
Sådan et hedder også en sultanat på dansk. Hvis du kunne finde ud af, hvad et sultanat hedder på udenlandsk, var det måske også en mulighed?
mvh. Bo Jensen
Butik Go''aften