Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento problem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet et design i .aspx C#. Men da jeg kom til delen hvor jeg skulle lave indkøbs kurv og det gik jeg helt i stå, for det var for svært for mine kundskaber.

Jeg har læst og snakket frem og tilbage med diverse personer, og er kommet frem til at jeg nok vil prøve mig frem med Magento. Hvordan får jeg nemmest mit design over fra min .aspx med C# til PHP.

Mvh. Johnny.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:59

Når du siger "design" mener du så funktioner i din egen shop eller mener du html, css osv.? Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 19:10

Mener hvor tingene er, CSS mæssigt. Så alt ser ud som før, men bare ligger på platformen magento.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:33

Det har intet med C# eller ASPX at gøre. Hvis du ikke har adskilt design og kode bliver det nok ikke så nemt igen.

Kig eventuelt på denen artikel for at komme igang med at opsætte dit eget magento design:

http://www.magento.cn/73/magento-template/magento-template-designcustom-your-theme/

(Det var for øvrigt hurtigt du kom fra "Jeg laver det selv om det så tager mig resten af livet, til du nu kaster dig ud i det her :) )

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 19:46

laver det selv indgår vel også at man bruger programmet Magento? Sådan jeg mente det ihvertfald. Om det er i .aspx eller magento er jeg ligeglad med.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 08:04

Johnny:

Hej.

Jeg har lavet et design i .aspx C#. Men da jeg kom til delen hvor jeg skulle lave indkøbs kurv og det gik jeg helt i stå, for det var for svært for mine kundskaber.

Jeg har læst og snakket frem og tilbage med diverse personer, og er kommet frem til at jeg nok vil prøve mig frem med Magento. Hvordan får jeg nemmest mit design over fra min .aspx med C# til PHP.

Mvh. Johnny.

Vi kan lave din magentotemplate hvis du har en .PSD fil eller lign. Kontakt os gerne hvis det har interesse.

Ellers ønsker vi dig god vind med projektet og God Weekend :-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)