Hej Jeg er i den situation at jeg gerne vil kunne individualisere mine bannere så de passer til fx de bilmærke der søges på, på bilbasen.dk. Fx sådan her: en besøgende søger på vw golf 3 der vises en helt masse golf 3''er når man vælger en, bliver titlen på pågældende side lavet om til den beskrivelse som bilen har fx vw golf 3 1,8i eller lign. denne titel må kunne bruges til at hente produkter som passer til dette bilmærke fra vores produktdatabase og som så sættes ind i banneret. Problemet er at selve de bannere som ligger på bilbasen.dk bliver hentet fra en tysk server, og det er derfra ikke muligt at kalde databasen på bilbasen.dk og derigennem genkende hvilket bilmærke der er tale om. Men kan min ide om at bruge titlen, ikke bruges til noget, eller kan dette slet ikke lade sig gøre. Det er super vigtigt da det vil hæve vores CTR betydeligt, og vil ligepludseligt gøre det attraktivt for os at købe banner eksponeringer på bilbasen.dk. Samem princip burde desuden kunne bruges på bilgalleri.dk og lignende større sites. Mvh Kim Sand Sørensen |
Det burde kunne lade sig gøre. Ved betting branchen benytter lignende løsning, til f.eks. at udfra land at vise bestemt banner og udfra andre variabler gør det samme.
Langt de fleste bettingsites benytter sig af systemet fra http://www.connextra.com/. Tror du kan få en løsning der matcher dit behov hos dem.