Jeg vil lige lavet lidt reklame for de dygtige ukrainske designere . . Jeg fik, igennem min ukrainske kone, designet en A65 folder (A4 foldet 3 gange) for KUN 900 DKK. Det tog dem kun 1 uge med 4 revisioner. Alt spillede bare ! Og endnu bedre så fik jeg 2000 stk trykt dernede for kun 2500 DKK !! Det er jo fantastisk !!
Kan jeg hjælpe nogen af jer aminoer med et ligende projekt så spørg mig endelig. I vil ikke fortryde det . . . Heller ikke næste gang i putter pungen i baglommen . . .
Nu er 300 kr meget at spare når man er et nystartet firma som skal have lavet en del grafisk arbejde. Men prisen på trykket har ingen kunne matche herhjemme. Måske er der en Amino som kan, men ude på nettet er de en del dyrere.
Og med hensyn til at du snakker dansk, så er jeg meget stolt af dig. Lad mig lige sige hvor imponeret jeg er over din dansk på skrift. Det kan du være meget stolt af . . . Men vi snakker nu også dansk hjemme hos mig uden at prale med det . .
Det var såmænd ikke for at genere nogle, da jeg skrev at jeg TALER dansk. Blot til info hvis der er nogle der skulle være interesseret i et lignende tilbud i DK.
Prisen lyder helt ok, men det afhænger dog også af hvor mange timer der er lagt for 900 kr. ... trykningen er også ok, det afhænger dog af papirkvalitet...
Nu har jeg kigget på flere af jeres hjemmesider. Og det er da næsten ærgeligt at jeg ikke fandt jer noget før. Billige kuglepenne osv . . Tak for besvarelserne . .
Og ingen blev trykket mht dit dansk. Joker bare lidt med det. Det er trods alt fredag . . .
Og kan ikke ligge folderen op. Kan ikke uploade mediet her i chatten . . .