Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kølebiler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge 2-3 kølebiler, i størrelsen stor kassevogn. Det drejer sig om kørsel i nordsjælland, ca. 4 timer pr. dag pr. bil, mandag til fredag. Det er kørsel på forsøgsbasis i omkring 2-3 måneder med start i frederikssund, derefter om alt gå vel, rykkes der til grønttorvet, med mulighed for flere timer, flere biler og større biler.

Roland

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:27

Hvorfor går du ikke selv ud og lejer 3 kølebiler, køre den ene selv, kæresten den anden og en bror eller søster den sidste, så er du helt på forkant med hvad for krav der vil være til de chaufføre du ansætter fremover til kørsel i dine egen vogne.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:40

Hej Roland

Jeg har kontakt til nogle af de største aktører på dette marked, så jeg har mulighed for at hjælpe dig med formidling til de rigtige vognmænd og også de rigtige priser på denne type kørsel.

Mvh

Søren

www.Privatflyt.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:43

Roland Hansen:

Jeg skal bruge 2-3 kølebiler, i størrelsen stor kassevogn. Det drejer sig om kørsel i nordsjælland, ca. 4 timer pr. dag pr. bil, mandag til fredag. Det er kørsel på forsøgsbasis i omkring 2-3 måneder med start i frederikssund, derefter om alt gå vel, rykkes der til grønttorvet, med mulighed for flere timer, flere biler og større biler.

Roland

Hejsa.

4 timer - det lyder som noget frokost eller noget frugt?

Kan du fortælle lidt om hvad det er der skal køres? Hvor meget regner du med at en vogn kan omsætte og hvor mange km skal der køres om dagen?

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)