Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er de riges Facebook

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår dig Ove, det er den bedste følelse, når det går godt med ens virksomhed/livsværket - Tilykke Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:26

Hej Ove.

Synes sgu det er super. Der vil altid være nogle dræn som Easywebhost.org som aldrig har noget positivt at sige uanset hvilket indlæg de deltager i på Amino.

Keep up the good work. Kan forhåbentlig søge om optagelse om 1 år til 1½

NIL

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:06

Jeg er nu enig med det der blev skrevet om dine skriftstørrelser - Lidt belastende at du ofte skriver så sort og fedt ;o)

Men det her handler jo om succés, så stort tillykke med dit medlemsskab. Lad os høre om du kan bruge det til noget, når der er gået et stykke tid.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.easywebhost.org:

Ved du hvad......

Man kan sagtens skrive med småt, så folk rent faktisk godt kan læse det uden at det skriger til øjnene.

Derudover har du åbenbart et behov for selvpromovering ellers havde jeg da holdt dette for mig selv.

Fordi man har lidt på kistebunden bliver man ikke et bedre menneske og det der trip med den site, er da også til at dø af grin af.

Hvad er det for noget crap at skrive? Du skal da bare være glad på hans vejne over han har opbygget sig en dejlig stor formue eller tjener rigtig godt på sin forretning som han har bygget op!

Rigtig god dag til jer alle sammen, nyd det dejlige vejr! ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 12:53

Det er helt FANTASTISK det her Affuence.org netværk... Tænk jer det er som at være i netværk med over 1.000 Martin Thorborg'er! Og til Martin vil jeg sige...Du er fantastisk inspirerende og utroligt motiverende...Og gang så det med 1.000.

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:02

Nicolai Christensen:

Hvad er det for noget crap at skrive?

Ser du, du når nok en alder hvor det er andet en penge der betyder noget.

Du er lige så gammel, at du dårligt nok har tjent dine egne penge endnu.

Når man efter 10-15 år ser sig omkring, og man har et forlist ægteskab bag sig, fordi man brugte al sin tid på forretningen og man sidder alene tilbage med de mange millioner, kan man spørge sig selv om dette var lykken.

Jeg er ikke misundelig på dem der har ussel mammon på kistebunden, men der findes andet end penge i verden og det er netop min pointe med mit indlæg.

At jeg rent faktisk skriver det som en provokation, er det åbenbart ikke gået op for jer endnu.

Men jeg er jo også i den alder, hvor erfaringen fortæller en del mere end de moneter man har på kistebunden.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:07

Ove Bjørn Kraft:

Det er helt FANTASTISK det her Affuence.org netværk...

Må jeg istedet henvise til Kommunikationsforum, de kan da noget som alle kan bruge til noget... Klart og naturligt sprog :

http://www.kommunikationsforum.dk/

Alene den måde de har opbygget deres sociale netværk på.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Jeg tror du skal se hvilken kategori du har valgt at svare i "Jantetæskeren". Som navnet antyder vil man kunne møde udtalelser som man ikke nødvendigivs kan lide, fordi kategorien netop opfordrer til at folk skal kaste janteloven, og dermed kommentarer som dine, over skulderen.

Når du skriver svar til Ove's indlæg som du gør svarer det lidt til de gamle damer som synes at det er dybt skammeligt at Se og Hør følger efter de kendte men som selv køber bladet trofast uge efter uge.

Jeg tror let at dette vil kunne blive en flame war så lad det nu ligge her og lad os glæde os over at det går Ove så godt at han kan komme i dette netværk

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:52

Bare af ren nysgerrighed... Hvordan tjekker de at du rent faktisk tjener 1,65 mil. om aaret, eller har den fornoedne formue?

Skal der indsendes dokumentation ved ansoegning, og i saa fald, hvilke dokumentation?

Bare en tanke...

Hilsen
Nicolaj

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:10

www.easywebhost.org:

Ser du, du når nok en alder hvor det er andet en penge der betyder noget.

Du er lige så gammel, at du dårligt nok har tjent dine egne penge endnu.

Med en virksomhed som omsætter for 40-60.000 om måneden har jeg tjent mine egne penge jo ;)

www.easywebhost.org:
At jeg rent faktisk skriver det som en provokation, er det åbenbart ikke gået op for jer endnu.

Det er altid godt at redde den hjem...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)