Vi søger freelance sælgere til opsøgende telefonsalg.
Vi forventer at du er
- Målbevidst - Du tager selv intiativ - Du er glad og smiler i en telefon - Du kan sælge - Du har eventuelt erfaring, men ikke et krav.
Du har egen virksomhed/Cvr - eller overvejer at få det.
Du kan arbejde hjemmefra
Vi tilbyder helt sikkert landets højeste provision + bonus m.h.t. telefonsalg. Vi forventer derfor også at telefonregningen bliver en smal sag.
Jobbet vil foregår således at du ringer til så mange du har lyst til om dagen. Vi ser helst at du kontakter 100-250 kunder om dagen.
Du bestemmer derfor selv, hvor meget du har lyst til at lave - og tjene!
Vi udbetaler en fast provision pr. salg du får i hus + bonus når du når en bestemt mængde enheder. Hver d. 1 eller efter aftale udskriver du en faktura til os, som vi betaler indenfor 8 hverdage.
Brandet og produktet der skal sælges har et godt navn og det skulle ikke kræve de store sælger-evner. Men erfaring er selvfølgelig en fordel.
Kontakt mig pr. email hvis du har yderligere interesse i jobbet.
Det var da et arrogant svar. Det er jo ikke sikkert at bare fordi man kan sælge telefoner at man så gider sælge bleer til singlemænd. Der er jo nok nogle der helst vil holde sig i den boldgade de allerede spiller i.
Men alligevel kan disse jo være dygtige sælgere. Men blot ikke ønske at reagere på en sådan efterspørgsel fra dig, når du ikke engang vil oplyse hvad man skal sælge.
Jeg er ikke interesseret, men useriøst syntes jeg ikke det er.
Det var skam ikke for at være arrogant på nogen måder...
Jeg har selv en del erfaring med telefonsalg og har solgt alt fra mobilabonnementer, telefoner, hjemmesider, luftfotos, rådgivning o.s.v. og måden produkterne sælges på er den samme!