Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kamera til overvågning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg skal til at købe et web-kamera til brug for overvågning af et lokale. Kameraet skal have bevægelses-censor og må

gerne kunne filme i mørke. Kameraet skal kunne tilsluttes internettet.

Er der nogen der har erfaring med et sådan kamera / kan anbefale en bestemt type ?

Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg vil næsten mene at de fleste danskere har hørt eller set BigBrother Denmark på TVDK.

Den overvågning de havde i huset var også med bevægelses censorer og med night vision så de kunne følge deltagerne 24 timer i døgnet.

Jeg har set at man selv kan investere i denne type af kamera. Og jeg vil med glæde sende dig info når jeg finder sådanne multi funktions kamera.

Jeg har fundet et her dog uden night vision:

Beskrivelse:

Brug dette kamera alene eller som en del af et overvågningssystem. Bevægelsesføleren bevirker at kameraet skifter automatisk over på den TV kanal den er tilsluttet, når den opfanger bevægelse inden for sit synsfelt. Kameraet kan tilsluttes en omskifter (VS42) og dermed indgå i et overvågningssystem med op til 4 kameraer. Ligeledes kan kameraet tilsluttes et PC overvågningssystem.

Funktioner:

- Tilsluttes dit eksisterende TV apparat
- Indbygget bevægelsesføler (PIR) skifter kanal på TV´et når der konstateres bevægelse inden for "synsfeltet"
- En lydgiver (beeper) sender en advarsels lyd når kameraet aktiveres
- Kan monteres udendørs
- Kameraets "synsvinkel": 70 grader
- Bevægelsesfølerens "synsvinkel": 120 grader, 6 meter foran, 4 meter til hver side
- Minimum lysstyrke: 3 lux i ca. 40cm afstand
- Billed opløsning: 330 TV linier
- Farve system: PAL (Phase Alternative Line)
- 12 m kabel medfølger
- 12 V Strømforsyning medfølger

M.v.h.

Mathias Petersen

ClassOne Import/Export Group

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)