Hej amino'er Vi søger nogle samarbejdspartnere, der sælger fysiske produkter på hjemmesider til private. Jeg kunne forestille mig 4-5 butikker gå sammen, som ikke er direkte konkurrenter, men alligevel kan bruge hinandens målgruppe. Ideen er så, at bruge hinanden til f.eks at sende postkort, firmakort, flyers eller hvad man nu kunne forestille sig. Det er vigtigt at alle går meget op i god kundeservice, da vi selv lægger meget vægt på det. Det kunne også være aftaler, hvor alle kunne have fordel af der bestilles til 4-5 hjemmesider, og man evt. får en billigere pris. Derudover kunne man måske mødes en gang hver 2 måned eller noget i den stil, og udveksle erfaringer og ting der fungerer og ikke fungerer. Vi er 2 der driver hjemmesiden www.PetDreams.dk , der sælger hundeartikler og kattetilbehør . Derudover hjemmesiden www.brudesmykker.dk, der godt nok er til salg p.g.a manglende tid, men vi har den ihvertfald pt. Det vil være en fordel at bo i den nederste halvdel af Jylland, da mange måske ikke har lyst til at køre så langt til et møde. For mig betyder det ikke så meget, bare det er vest for storebælt. Nogen der kunne have interesse? |
Søger samarbejdspartnere omkring promovering af webshops B2C og evt. erfa-gruppe
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Billigt Hundeudstyr Online
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)