Kontor til leje på Frederiksberg , ved siden af Frederiksberg Centre til 3500 kr. Kontoret er 20 kvm og man kan både leje den møbleret eller uden. Kan kontaktes på aliza31@hotmail.com
|
Har du billeder og lidt mere info ?
Har du billeder og lidt mere info ? |
ja det har jeg , men hvad er det for nogle info du spørger efter. Lad mig få din mail adr. så skal jeg nok sende billeder.
|
Du kan sende dem til Kekro@kekro.dk Bare sådan generelt info, andre omkostninger og udgifter ved lejemålet, etagebygning, flere lejere o.s.v. |
Hejsa Kekro Smid lige en mail på bluedawnttg(snabela)hotmail.com med hva det er du skal have solgt, samt hvilke lokaler du er på udkig efter? Jeg er åben overfor alle former for samarbejde, da jeg er ved at overtage et kontor på Frederiksberg. Jeg har tidligere drevet salgskontor i Dk, men har været i udlandet og nu skal jeg til at starte noget nyt op. Men giv mig en mail om lidt hva du har gang i hvis du er interesseret i noget mulig samarbejde. De bedste hilsner Thomas Andreasen |
Hvis kontoret ikke er lejet ud endnu, kunne jeg være interesseret. Send mig gerne en mail med mere info. Tak på forhånd! |