Hejsa! :-) Vi er igang med at ligge sidste hånd på vores hjemmeside og i den forbindelse kunne vi godt tænke os lidt ris/ros og diverse fejlfinding. Vi henvender og til foreninger, webshops, detail- og dagligevarehadlen (samt leverandører til disse). I testperioden, som løber frem til og med uge 39 giver vi gratis annonceplads på vores side. Læs mere om det på vore hjemmeside... bare følg linket i signaturen :-) Jeg håber på lidt konstruktivk kritik. MVH Mette Ps... De der kan nå at lave en annonce klar til lørdag få den online allerede til næste uge. |
Hjælp med at teste vores hjemmeside
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Og hvilke lokalområder vil I dække? Gennemgå ellers siden for stave-/tastefejl og engelske tekster, der ikke er oversat. Desuden bryder jeg mig ikke om frames (rammer). Ellers held og lykke med siden/projektet. |
tegn (uden at det oplyses, at den skal være på mindst 5 på den første formularside), så kommer man til en tom formularside, hvor man så skal indtaste alle dataene igen. Desuden hedder det "tegn" og ikke "karkaterer" eller for dens sags skyld "karakterer" på dansk. Jeg ville også benytte "Adgangskode" i stedet for "Kodeord". |
Hejsa Tak for svar :-) Vi har oprettet en aktivitetskaldender.. men der er vist ikke rigtig sat fokus på den.. det kommer lieg på to-do-listen :-) Vi ønsker at dække hele Danmark, dog delt op i regioner-> kommuner-> byer. Selvfølgelig også en vigtig information vi skal have med på siden... Jeg har ikke så meget forstand på selve det teksniske i webdesignet.. det har jeg haft en anden til at sætte op.. kan du forklare lidt mere om de frames? Stavefejl står øverst på listen her idag.. så det skulle vi gerne have bugt med til aften :-) Kom endelig med flere ting, hvis der er noget der falder i øjnene... :-) på forhånd tak Mette |
Jeg synes, det er et rigtig godt initiativ med en elektronisk tilbudspost for lokalområdet. Det kunne dog være rart, hvis i på hjemmesiden viste et eksempel på en sådan tilbudspost eventuelt med de enkelte annoncer erstatttet med oplysning om priser for netop den type annonce. |
for søgemaskinerne ved indeksering samt kan give rullebjælker inde på midten af siden, så man skal scrolle en del af vinduet for at se det hele - eksempelvis tilmeldingsformularen. Danmark kan ikke inddeles efter region -> kommuner -> postnumre, da visse postnumre benyttes i flere kommuner - eksempelvis 2800 Lyngby som dækker dele af Gladsaxe Kommune. Generelt bør "websitet" erstattes med "Lokalspot.dk". |
Hejsa! At du misforstod det.. betyder jo bare at vi endnu tydligere skal gøre opmærksom at det er en landsdækkende tilbudsavis der fokuserer på lokalområdet. Så det arbejder jeg videre med! :-) Ang. annoncerne.. så håber jeg der er nogen der lyst til at komme oprette sig som annoncører. Jeg ved der sidder nogle herinde på Amino der har et par webshops og der er sidder vidst også nogle med rigtige butikker :-) Så hvis de har mod på at sende en annonce afsted til mig vil det være dejligt.. for så kan folk se hvordan aviserne komme til at se ud :-) Når man er oprettet som annoncør kan man læse mere om selve annoncerne, format osv... :-) |
Dato: 7/12/2006 9:22:27 AM Forfatter: Claus Agerskov En hjemmeside kan deles op ved hjælp af frames, hvilket giver problemer for søgemaskinerne ved indeksering samt kan give rullebjælker inde på midten af siden, så man skal scrolle en del af vinduet for at se det hele - eksempelvis tilmeldingsformularen. Danmark kan ikke inddeles efter region -> kommuner -> postnumre, da visse postnumre benyttes i flere kommuner - eksempelvis 2800 Lyngby som dækker dele af Gladsaxe Kommune. Generelt bør 'websitet' erstattes med 'Lokalspot.dk'. De der rullebjælker er der vist ikke noget at gøre ved i første omgang.. som sagt har jeg ikke selv forstand på det, men jeg har sendt et link her til debatten til webmaster, han ved meget mere om sådanne ting end jeg gør :-) Der er allerede nævnt et par ting som han skal ind og rette, nogle ting som jeg ikke har adgang til (læs forstand på!) :-) Ang. kommune -> by... så må vi jo se om ikke Lyngby er så heldige at de kan linkes til fra begge kommuner :-) det vil jeg lige høre webmaster om.. det er en af de ting jeg selv har spekuleret en del over... Vi startede med at lave vores egen opdeling ud fra postnumrene... men det blev noget rigtig rod! *LOL* Så vi håber at vi er fremtidssikret (i hvert tilfælde til år 2007 *G*) med regionerne :-) PS.. hvorfor kan jeg ikke klikke på dit saldilink i din signatur? vil gerne se hvad det er :-) |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)