Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af Cygnet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle

Vi er alle så gode til at skyde, når noget går galt. Det skal vi sikkert også gøre, men vi må ikke glemme at gøre det modsatte også. Derfor:

For små fire uger siden kontaktede jeg Kristian Deiborg Sørensen fra Cygnet for at bede ham bygge en platform, der kunne sælge min nye bog - SEO-LEX 10.0. Og jeg havde mange krav - lige fra stabilitet over system til automatisk håndtering af alt muligt.

Jeg fik en yderst fair pris og en tidsplan. Tidsplanen kunne Cygnet ikke holde - de var færdige FØR tid.

Feed-back, ideer og gode input flød i en lind strøm fra dem til os gennem hele projektet.

Ønsker blev mødt med åbenhed og en nærmest sjældent professionel holdning.

Skidtet virker 100 %. Deadline blev mere end overholdt.

Jeg kan ikke andet end anbefale Cygnet på det varmeste, hvis du skal have skruet et eller andet sammen, der er uden for standarderne.

Det var bare det, jeg ville sige. God weekend!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 21:22

Altid fedt når man føler man har gjort en god handel og at få rost dem der fortjener det Yes

God Weekend

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:10
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:10

Hej Jimmy

Tak for observationen. Jeg har ikke Vista, så jeg kan ikke genskabe den. Men den blev rettet minutter efter at Cygnet så din posting her. Fejlen opstod da du skrev "pludder" i postnummerfeltet :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:52

Super fedt med en kommentar om en god oplevelse Yes. Måske der burde være en hel kategori med overskriften: "Jeg Anbefaler" hvor vi kan fortælle hinanden om gode erfaringer med leverandører / samarbejdspartnere som vi så kan bruge til inpiration.....

Hilsen Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:47

Thomas Rosenstand:

For små fire uger siden kontaktede jeg Kristian Deiborg Sørensen fra Cygnet for at bede ham bygge en platform, der kunne sælge min nye bog - SEO-LEX 10.0. Og jeg havde mange krav - lige fra stabilitet over system til automatisk håndtering af alt muligt.

Jeg fik en yderst fair pris og en tidsplan. Tidsplanen kunne Cygnet ikke holde - de var færdige FØR tid.

Feed-back, ideer og gode input flød i en lind strøm fra dem til os gennem hele projektet.

...

Jeg kan ikke andet end anbefale Cygnet på det varmeste, hvis du skal have skruet et eller andet sammen, der er uden for standarderne.

Tak for den fine anbefaling, altid en fornøjelse at arbejde sammen med folk der har en professionel og fornuftig tilgang til tingene. Og så er der rart at se at løsningen allerede har tjent sig hjem flere gange. Men er sgu også en god bog om seo

Jeg vil dog sende en del af anbefalingen videre til Marcus, som jeg har fået fornøjelse af at have med på holdet her i cygnet pr. 1. marts og har været en af de bærende krafter bag løsningen.

Hvis du synes prisen er så fornuftig synes jeg du skal få din bedre halvdel til at fremtrylle en omgang af den lækre Chili Con Carne du roste så højlydt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)