Hej alle Vi er alle så gode til at skyde, når noget går galt. Det skal vi sikkert også gøre, men vi må ikke glemme at gøre det modsatte også. Derfor: For små fire uger siden kontaktede jeg Kristian Deiborg Sørensen fra Cygnet for at bede ham bygge en platform, der kunne sælge min nye bog - SEO-LEX 10.0. Og jeg havde mange krav - lige fra stabilitet over system til automatisk håndtering af alt muligt. Jeg fik en yderst fair pris og en tidsplan. Tidsplanen kunne Cygnet ikke holde - de var færdige FØR tid. Feed-back, ideer og gode input flød i en lind strøm fra dem til os gennem hele projektet. Ønsker blev mødt med åbenhed og en nærmest sjældent professionel holdning. Skidtet virker 100 %. Deadline blev mere end overholdt. Jeg kan ikke andet end anbefale Cygnet på det varmeste, hvis du skal have skruet et eller andet sammen, der er uden for standarderne. Det var bare det, jeg ville sige. God weekend! |
Altid fedt når man føler man har gjort en god handel og at få rost dem der fortjener det
God Weekend