Hej allesammen Jeg er igang med mit afsluttende semester på multimediedesigner-uddannelsen og skal til at igang med min hovedopgave. Jeg vil gerne lave et simpelt CMS med nogle enkle moduler som nyhedssystem, billedgalleri, oprettelse af menupunkter m.m. Mit CMS skal være målrettet mod mindre virksomheder, som gerne vil vedligeholde deres egen hjemmeside. I den forbindelse vil jeg gerne have skabt en virksomhedskontakt til nogen som gerne vil bruge mit system. Så hvis du er interesseret eller du kender nogen der kunne være interesseret i at få et billigt CMS, så skriv her i tråden. Jeg vil selvfølgelig gerne have noget feedback fra kunden undervejs, så jeg kan tilpasse og justere systemet hen ad vejen. Mit hovedopgaveforløb kommer til at strække sig over et par måneder og jeg vil komme rigtig meget i dybden med systemet da jeg skal skrive en stor rapport til mit projektet sideløbende. Mit primære fokus i opgaven er på brugervenlighed, så jeg vil gøre meget ud af at det er nemt at gå til. Sig endelig til hvis I er interesserede |
Jeg vil lige høre om der stadig ikke er nogen interesserede...?
Der er som sagt tale om en billig CMS-løsning, som har stort fokus på brugervenlighed.