Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 fluer med 1 smæk - CMS

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Den sidste forstod jeg ikke helt, men du har ret i at man skal tro på sine produkter :o)….nu forhandler vi blot DANCMS, og vi mener det er et godt produkt også mht. søgemaskinevenlighed

Først og fremmest er det dog nemt at anvende, både for erfarne og mindre erfarne PC bruger…..så blot sig til så giver vi dig en demo adgang, så der også kan komme fokus mod selve produktet, fremfor URL’er, Skjulte links, og hvad eksperterne nu ellers finder på at kaste sig over, som man jo naturligt gør, når nogle stritter hovedet frem :o)

Mvh

Malene

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:41

Hej Frank,

Tak for inputtet som er givet videre til DANCMS.

Jeg kan også se at nogle af de andre DANCMS sider ikke har fået plus ikonet på endnu – så det er en fejl der er ved at blive rettet nu, så der også bliver tale om referencelister.

Mvh

Malene

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malene,

Nu er jeg ikke selv ekspert på området, men ofte så er URL'er, skjulte links og lignende en utroligt vigtig del af det samlede produkt. Et CMS kan være nok så godt, men hvis det ikke opfylder nogle simple krav ifht. SEO så tror jeg mange idag vælger anden udbyder.

Jeg tror ikke deltagerne herinde ønsker at sable nogle eller noget ned, men blot give input til forbedringer. DanCMS ville helt sikkert få et stort udbytte ved selv at deltage i tråden.

Mvh. Jeppe

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:09

Malene anbefaljob:
Den sidste forstod jeg ikke helt, men du har ret i at man skal tro på sine produkter :o)….nu forhandler vi blot DANCMS, og vi mener det er et godt produkt også mht. søgemaskinevenlighed

Ja, Jeppe her må jeg give Malene ret, hvis der var saglige argumenter bag hverken gang men udråbte noget til det bedste, så ville det jo ikke hedde salgsgas. Så bliver verden helt forkert.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:14

Hej Lundsby,

Helt enig, men man skal også være i stand til at forsvare sine udtalelser - også selvom det er "salgsgas" :) 

Min pointe var blot, at når der er mange åbenlyse fejl ifht. til netop SEO, så synes jeg det er forkert at kalde sig de bedste på området.

Mvh. Jeppe

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)