Har du en passion noget du virkelig går op i og vil du gerne dele din viden og interesse med andre? Eller gør du det måske allerede, men kunne du tænke dig at dele den til endnu flere og måske tjene lidt mønt samtidig? Jeg har efterhånden programmeret og lavet en del hjemmesider, sammen med min ven som efterhånden er ved at være rimelig skrap til seo. Men desværre er vi så kedelige at det vi virkelig går op i er programmering og seo, og selvom det er sjovt at skrive om er der efterhånden så mange eksperter på disse områder at der ikke rigtig mangler noget information om dette. Men vi vil meget gerne have startet nogle blogs eller hjemmesider. Så hvis du har en passion du ikke mener er totalt overrepræsenteret på nettet så skriv til mig på kontakt@memedia.dk og fortæl os om din passion. Vi vil så enten lave en blog, en hjemme side eller begge til dig helt gratis du skal bare komme med dine indlæg. Vi vil så gøre alt hvad vi kan for at få dine kvalitets indlæg ud til resten af Danmark eller verdenen og få en masse besøgende som ser dine artikler eller lignende på en flot og professionel hjemmeside. Dette skulle gerne ende ud i at når besøgstallet stiger, at vi så kunne få solgt nogle gode og relevante annoncer som vi alle parter kunne tjene på. Så har du en passion du virkelig går op i så skriv til mig og hør nærmere. |
Prøver lige at få det her indlæg op igang mere, hvis ingen svarer heller denne gang skal jeg nok stoppe. :)