Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en passion?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en passion noget du virkelig går op i og vil du gerne dele din viden og interesse med andre? Eller gør du det måske allerede, men kunne du tænke dig at dele den til endnu flere og måske tjene lidt mønt samtidig?

Jeg har efterhånden programmeret og lavet en del hjemmesider, sammen med min ven som efterhånden er ved at være rimelig skrap til seo. Men desværre er vi så kedelige at det vi virkelig går op i er programmering og seo, og selvom det er sjovt at skrive om er der efterhånden så mange eksperter på disse områder at der ikke rigtig mangler noget information om dette. Men vi vil meget gerne have startet nogle blogs eller hjemmesider. Så hvis du har en passion du ikke mener er totalt overrepræsenteret på nettet så skriv til mig på kontakt@memedia.dk og fortæl os om din passion. Vi vil så enten lave en blog, en hjemme side eller begge til dig helt gratis du skal bare komme med dine indlæg. Vi vil så gøre alt hvad vi kan for at få dine kvalitets indlæg ud til resten af Danmark eller verdenen og få en masse besøgende som ser dine artikler eller lignende på en flot og professionel hjemmeside. Dette skulle gerne ende ud i at når besøgstallet stiger, at vi så kunne få solgt nogle gode og relevante annoncer som vi alle parter kunne tjene på.

Så har du en passion du virkelig går op i så skriv til mig og hør nærmere. 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:56

Prøver lige at få det her indlæg op igang mere, hvis ingen svarer heller denne gang skal jeg nok stoppe. :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:12

Vi får allesammen en mail når der oprettes et nyt indlæg i de fora vi finder interesante. Det giver _mange_ mails.

For mit vedkommende drejer det sig om at skrive en fængende titel som får mig til at klikke og læse indholdet i mailen. Hvis indholdet vækker så meget i mig at jeg gider bruger energi på det, eller øjner en fordel for mig i det så klikker jeg ind og kommenterer.

Denne gang kom jeg til at klikke ved en fejl og blev småprovokeret over din besked og fik lyst til at irettesætte dig. Det kommer der dog sjældent noget godt ud af, derfor får du den her gang hjælp til selvhjælp om hvordan du fanger folks opmærksomhed.

Min passion er musik og at dygtiggøre mig selv ... men en fadøl i solen på en varm sommerdag er nu heller ikke værst ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Jo, jeg har en s t o r passion - og det er mig selv!Wink

mig selv = mit sande jeg = rollemodel for andre - hvilket jeg håber jeg er på en god måde!

Go weekendGeeked

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)