Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ModeDebat.dk - Hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok, blev lige bange... :D

Men et udkast kan jo godt være med sådanne ting, ik? :)

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det kan det godt... men der er sku tænkt over tingene :)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

God idé, har i længere tid selv gået med tanken om noget lignende, men har haft travlt med så meget andet.

Siden ser ganske overskuelig ud, og fint med opdeling med de forskellige (produkt)kategorier.

Du skal dog være forberedt på, at der på mange andre forums (Alt lige fra drengerøvs foras, knallert/scooter mv.), ALTID er enten (under)kategorier eller topics omkring mode. Derfor tror jeg du står overfor en rimelig stor opgave med, at lokke folk over til dit site for, at spørge/debattere om mode - Folk har ofte til vane, at være loyal ved ens mest anvendte forum.

Derudover findes der bl.a. www.pashion.dk - Forummet er dog noget inaktivt, hvad det skyldes skal jeg ikke kunne fortælle dig.

Held og lykke med projektet.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop det du siger med overskuelighed har også været nøgleordet for siden. Det er netop også derfor jeg virkelig tror på det her kan blive en succes. Jeg ved udemærket godt at både blade som "women", "trendsales" og andre lignene sites har et forum, men overskueligheden og tilgængeligheden er forfærdelig dårlig - derfor bliver det heller ikke brugt særlig ofte.

Jeg kender flere debat fora, hvor jeg selv følger med, hvor netop som du siger, at der er under kategorier til mode. Det er netop det jeg vil prøve at samle et sted, hvor brugerne har mulighed for at spørge folk der rent faktisk har lidt interesse indenfor området.

Jeg har godt set pashion.dk siden, men igen, er den ikke overskuelig på nogen måde, derfor tror jeg heller ikke den bliver så brugt.

Men tak for dit svar og alle jer andre der har svaret - det er dejligt at få et skulderklap herfra start af!! :)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er et intressant projekt i du har gang i. Vi kunne godt være intressede i at gøre lidt reklame på jeres site og dertil også præmiegaver osv. længere henne i processen - så held og lykke med projektet herfra :)

Casper - info@neverstone.com

www.NEVERSTONE.com

 

[View:http://neverstone.com/]

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en enkel betænkelighed ved siden: jeg er bange for at segmentet bliver for stort. Jeg tror ikke, at en side vil kunne rumme for mange stilarter uden det bliver uoverskueligt. Du skal finde en måde at placere de forskellige stilarter hver deres sted på forummet, så du får struktureret det, så de 13-årige piger og drenge med keyhangers og reebok sneakers ikke kommer i kontakt med de trendy 20-30-årige med NN.07 og Prada. Da jeg personligt selv ville blive træt af at skulle diskutere mode med en Arto-dreng, fordi vi simpelthen har for forskellig stil og syn på moden.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar her lidt sent i processen.

Netop det du skriver har vi faktisk haft op at vende. Vi har besluttet det således, at vi deler det op når man laver et indlæg.

Dvs. når man opretter et indlæg, kan man vælge om mænd eller kvinder skal kunne se indlægget og kommenterer på det. Det bliver desværre kun med denne her mulighed her i starten, men idéen er at vi indsnævrer det i næste version, hvis det bliver en succes, så man kan vælge hvilken målgruppe skal kunne læse og kommenterer på ens indlæg.

F.eks. kunne sige; kvinder mellem 20 og 30 år skal kunne læse og kommenterer på dette indlæg.

For det er da klart at en på 32 år ikke vil diskuterer tøj med en på 16 år, så kan godt se din betænkelighed.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk lidt ærgerligt at dette site ser ud til at være fadet lidt ud, da jeg ellers går med en idé om noget lign. ifm. med en tøj og modeplatform (ooolio.com) og jeg synes det var nogle helt reelle gode idéer der kom i denne tråd.

@Peter - kan du dele nogle input omkring hvorfor/hvad der gik galt og hvilke udfordringer du oplevede undervejs, så andre måske kunne tage dine erfaringer med sig videre?

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)