Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kendskab til miljøet!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at lave et brætspil med tilhørende spørgsmål der omhandler miljøet. og som en lys idé tænkte jeg at man kunne få forskellige foreninger, organisationer eller endda virksomheder der hjælper til med at bevare miljøet, til at lave spørgsmålene.

problemet er så at jeg ikke kender til nogen af disse interesse organisationer. selvom jeg har søgt på google og div. andre søgemaskiner syntes jeg ikke at blive klogere.

Kan i dejlige Aminoer hjælpe mig?

MVH.

Frederik Strøtvedt Nielsen

Strøtvedt Innovation

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik,

Der er mange :)

Interesse organisationer: Greenpeace, WWF, Danmarks Naturråd?.

Virksomheder, som vel også går ind under denne kategori: Vetas, Bonus Energi, Siemens, NEG Micon, DONG, Novozymes m.fl.

Danida

Jeg er sikker på, du nok skal få en hel liste med mulige emner.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:11

japping:
Miljø er jo mange ting, men her er nogle forslag

jeg kan godt se hvad du mener... nogen idéer til hvordan man specificere det. altså det omhandler naturen mest. Er det smartere bare at sige det, eller er der andet?

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel bare at sige, at du gerne vil have mere information om naturmiljøet. Så burde det automatisk udelukke ting som fx. arbejdsmiljø, det kunstneriske miljø eller... rockermiljø? Smile

DMI kunne sikkert også være et godt sted, hvis du vil vide mere om temperaturer, vind, hav- og vandmiljø, forurening. Ellers så spørg efter ideer hos en naturvidenskabslærer på den lokale folkeskole.

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)