Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et fikst webshop-design til mig?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hører jeg meget gerne fra dig... og til hvilken pris :-)

Du kan se vores nuværende design her: www.vildbasser.dk - kedeligt og temmelig tradionelt i forhold til produktlister osv. Jeg er møg træt af at ligne alle de andre, så håber nogen kan hjælpe og til en god pris.

De bedste hilsner Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du maa gerne sende en mail til mig paa bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi sagtens klare det, send en mail for pris info .

leo@xgn.dk

 

Leo :)

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa.

Vi laver simple og nemt administrerbare netbutik-løsninger hos www.simpelside.dk. Vores netbutik koster fra 6.500 kr. og hertil medfølger et CMS. Vi tager kun en engangspris, men du bør herudover påregne udgifter til ePay og PBS. Du kan se mere herom på vores hjemmeside.

Mvh Morten.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Githa,

Vi har lavet mange OSCommerce shops, og kan tilbyde dig en pris på dette uden, at du skal skifte shop eller andet.

Ligeledes har vi SEO modul til OSCommerce der virker og hjælper dig med at blive bedre placeret på Google.

Pris :
Design 3.500,- inklusive implementering i koden.
SEO modul 2.500,- inklusive implementering i koden.

Du kan se nogle af vores referencer på www.togidata.dk

Vi kan også hjælpe dig med koden i din Shop, hvis du skal have lavet ændringer eller samkørsel med økonomisystemer etc. Du er naturligvis altid velkommen til at ringe eller skrive til mig hvis du har spørgsål til dette eller andet. 

 

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten H. Boldsen:

Hej Githa.

Vi laver simple og nemt administrerbare netbutik-løsninger hos www.simpelside.dk. Vores netbutik koster fra 6.500 kr. og hertil medfølger et CMS. Vi tager kun en engangspris, men du bør herudover påregne udgifter til ePay og PBS. Du kan se mere herom på vores hjemmeside.

Mvh Morten.

 

Hej Morten,

Det ser fint ud, men ser igen for mig ud til at være lige lidt for "almindeligt" hvis du forstår...

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Det kan gøres helt gratis med en template til Shopify:

http://tribble-theme.myshopify.com/

Venlig hilsen
Ole

 

Hej Ole,

Det lyder jo smart, men jeg står helt af når jeg ser de link... først er jeg ikke ret god til engelsk, slet ikke når vi kommer til det mere tekniske og det andet link fatter jeg intet af... det er ikke lige mit område med alt det tekniske der kan du nok høre :-)

Men ville da være skønt med noget helt gratis.

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Cuno:

Hej Githa,

Vi har lavet mange OSCommerce shops, og kan tilbyde dig en pris på dette uden, at du skal skifte shop eller andet.

Ligeledes har vi SEO modul til OSCommerce der virker og hjælper dig med at blive bedre placeret på Google.

Pris :
Design 3.500,- inklusive implementering i koden.
SEO modul 2.500,- inklusive implementering i koden.

Du kan se nogle af vores referencer på www.togidata.dk

Vi kan også hjælpe dig med koden i din Shop, hvis du skal have lavet ændringer eller samkørsel med økonomisystemer etc. Du er naturligvis altid velkommen til at ringe eller skrive til mig hvis du har spørgsål til dette eller andet. 

Hej,

Jeg skulle nok have gjort mere klart i mit første indlæg, at jeg på INGEN måde ønsker at blive hvor jeg er, så det er ikke kun et design, men også shop jeg skal bruge.

Jeg har lige luret på dit site og for mig virker det til, at vi er henne i det samme, hvor produktlister osv ligner alle andres... det er garanteret pågrund af det er bygget på Oscommerce. Ikke noget ondt i det, men det er bl.a. det jeg gerne vil ud af, hvis du forstår.

Til gengæld er jeg mere til noget i stil med jeres site - den type kasser I har også - hvis man kunne have det som en slags produktliste/katalog osv. Men det kan vel ikke lade sig gøre når vi taler Oscommerce webshop?

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan anbefale Rasmus fra RH Freelance til at lave et design for dig.

Du kan evt. se mere på hans hjemmeside.

http://rhfreelance.dk/

Mvh,

Martin

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)