Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vandt...!!

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra præstbro, dronninglund
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Allesammen.

Jeg vil gerne dele den kamp jeg har haft med andre og gøre den så kort som muligt.

Min store kamp startede for knap 5 år siden, hvor jeg efter en rygskade, blev sygemeldt på ubestemt tid.

Den skade startede egentlig det hele.

For efter jeg fik den skade gik det i lang tid kun ned af bakke. Min kone og jeg mistede alt vi havde bygget op.

Huset, bilen og trygge økonomiske rammer, blev nærmest fra dag til dag til det stik modsatte.

Fordi vi boede i det der blev kaldt yderområder, kunne vi ikke få nogen hjælp fra kreditforeningen eller banken, og vi kunne ikke holde det hele kørende på en indkomst og min sygeløn.

Så det hele endte med vi måtte fra det hele, og efterfølgende pga situationen blev jeg så ramt af en depression oven i hatten.

Men nu hader jeg så også at tabe!!

Så efter vi de efterfølgende 3-3,5 år har måtte nærmest at måtte vende og dreje hver eneste 5krone, ville jeg ikke finde mig i det mere.

Velvidende om at med gælden der fulgte os efter huset og alt det andet, var mulighederne for lån/hjælp praktisk talt umuligt, blev jeg enig med lillemor om at jeg ville arbejde mig/os ud af den trælse situation vi var i, og startede mit eget lille håndværkerfirma.

Så for 2 år siden startede jeg Præstbro totalservice. Uden kassekredit, uden lån, uden byggekontoer og kun med det værktøj jeg havde samlet gennem tiden+enkelte ting jeg var nød til at købe, en gammel ladbil, min kunnen og nogle kontakter. Og tro mig, jeg har hørt min del af jokes og negativ indstilling. Ingen, udover mine nærmeste havde den ringeste tro på min ide.

Men nu 2 år efter er jeg altså her stadig, og i bedste velgående. Ordrebogen er fyldt, overvejer for tiden at ansætte nogle folk og er kommet dertil at sidst på året her, er vi gældfrie.

Så jeg har sku givet mig selv et par enkelte skuldreklap, sys jeg fortjener dem.

Så til jer der sidder derude med hvad i synes er en god ide eller en drøm, Lyt selvfølgelig til andres råd og mening, men mest af alt, Lyt til jer selv. For er troen der, og viljen til at gå det lille stykke extra, og hårdt arbejde, så er tingene ikke altid så umulige som de ser ud til.

 

Hilsen Thomas

 

 

 

 

 

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dælme god stil!

Skulderklap herfra også!!

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt kæmpet ...

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt gået, så længe man tror på sig selv så skal det nok gå   Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, dejligt du deler historien med os.
Held og lykke med det hele.

Dbh Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er squ da en solstråle historie...

Har mere respekt for folk der kæmper sig op fra støvet end nogen andre, du fortjener det squ så held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med sejren, det er altid fedt at vinde Big Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan dér, Thomas.

Du skal ikke nøjes med dine egne skulderklap - her er ét fra mig også.
God vind.

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Superfedt mand! Dejligt at høre :-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Thomas!

SÅDAN!!! Hvor er det dejligt at høre at du er kommet så meget ovenpå og at du har formået at beholde dit hjertemod og din fighter vilje. Yes

STORT TILLYKKE med de lyse fremtidsudsigter for dig og din familie Cake

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)