Tusind tak for alle tilbudene. Jeg skal lige bruge nogle dage til at kikke dem igennem da jeg har meget at se til. Det bliver nok først efter weekenden. Jeg modtager gerne flere tilbud.
Har lige været inde og kigge på din side. To vigtige ting mangler. Hvem du er og hva man får ud af de forskellige medlemsskaber.. Havde ingen ide om hvem du var og om du overhovedet havde kompetencer inden for "love-faget".
Det skal dog siges, at jeg var kun inde på din side i 5 min, så kunne sagtens ha overset det, men nu ville jeg bare lige give en lille hjælpende hånd :) - hvis nu du ik havde tænkt over det + så kunne du jo få det med på den færdige udgave.
Fandt du nogen, der kunne hjælpe dig med din opgave? Jeg tilbyder stadig gerne min hjælp, og jeg er selv studerende pt, så jeg tror også vi kan aftale en fair pris.
Hvis du endnu ikke har fundet en til jobbet, vil jeg selvfølgelig gerne give et uforpligtende tilbud. Jeg er studerende og kan derfor tilbyde en konkurrencedygtig pris. Jeg benytter Mediamouse som trykkeri - hvis du har fået en til at lave dit visitkort mv. vil jeg stadig anbefale dig Mediamouse til at få tingene trykt..