Hej Aminoer Nu syntes jeg at jeg vil give Jer et godt tilbud, som tak for de mange gode råd og svar jeg har fået herinde. Tilbudet lyder sådan : Streamer udskåret i selvklæbende folie, størrelsen : MAX : 500 mm lang og 100 mm høj i næsten alle farver, prisen er KUN kr. 20,- kr plus moms (25 kr incl moms) plus forsendelsen. Tilbudet gælder indtil 1 maj herrens år 2009. Skriv til : kenn-bo@jubii.dk eller kennbo.grafik@gmail.com Skriv hvad du vil ha der skal stå, eller logoet, og hvilken farve du vil have det i samt evt. hvilken skrift du ønsker. Sender en pdf retur til dig så du kan se hvordan den endelige streamers kommer til at se ud. HUSK: ved denne metode undgår du de besværlige luftbobler som er ved de printet streamers og holdbarheden er også bedre. Kan levere til alle overflader - bil, vinduer, både, skilte, pressinger, metal Laver selvfølgelig også bilreklame, facadeskiltning, skilte osv. Årets forårstilbud ! |
Hej Kenn
Tak for det flotte tilbud! Jeg ville føle mig mere tryg hvis jeg kendte dit firmas navn og kunne se noget af det du laver :)
Mette