|
Hej Aminoer, Da jeg ikke har fået fyldt alle pladser tilbyder jeg gratis annoncering frem til 30. april 2009, på en ny boligportal. Der er ingen hage, al annoncering vil være uden beregning og grunden til dette, er ganske enkelt at jeg ikke ønsker at have "Din reklame her" bannere på siden. Der er plads til seks annoncører, fordelt på to bannerstørrelser (2 x 728x90 og 4 x 140x350). De valgte annoncører skal selv levere det banner de ønsker at benytte i kampagnen. Det er et krav at Jer der ønsker en plads, handler med produkter eller tilbyder services, der er relevante for boligindretning og at Jeres firma ikke kun henvender sig lokalt.. Jeg garanterer ikke for mængden af eksponering da portalen er helt ny og trods diverse reklamefremstød vil besøgstallet muligvis starte blidt for så forhåbentligt at stige hurtigt. Dem der er interesseret i at få en plads, kan enten sende mig en mail på tommy {a} obuni.dk eller besvare i denne tråd. Der er ikke nogen egentlig deadline udover at jeg hurtigst muligt vil få valgt de 8 annoncører, så bannerne er klar, når portalen går online. Med venlig hilsen Tommy Nitz |
Gratis annoncering på lej1hjem.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem