Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - nemt og billigt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har længe gået og tænkt på at lave en hjemmeside (rent privat) , som kort fortalt skal være en oplysnings side vedrørende nogle produkter og emner. ?

Mit store "problem" er at jeg ikke er den store programmør, så jeg skal bruge en platform hvor jeg egentlig bare skal taste det hele ind i? Altså teksten og selvfølgelig selv sætte menu op, lave topbanner m.m.

Der må meget gerne være plads til at man kan have diverse banner reklamer fra forskellige udbydere på siden? men ikke et krav!

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg virkelig er lidt på bar bund! :-)

Vend meget gerne tilbage, med tips eller hvis du selv kan tilbyde disse platforme?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da er sendt en PB

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke det kan klares med en wordpress-blog?

Jeg ved der er nogle stykker her på Amino der har særdeles gode priser på en køreklar wordpress-blog Smile Der ved jeg dog ikke hvordan det foregår mht. at sætte banner-reklamer ind.

Jeg kan også godt lave noget til dig, men jeg kan nok ikke helt matche priserne på en standard wordpress-installation. Men du er da velkommen til at kontakte mig (se min hjemmeside for info) Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan levere det du beskriver, så du skal være velkommen at tage et kig på min side, og evt. kontakte mig via kontaktformularen.
www.ComputerLab.dk

Mvh

Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge joomla, det er perfekt når man ikke har kendskab til kodning.

Du kan købe et webhotel hos for kun 19 kr. pr. måned så kan du via admin installere joomla, det kræver heller ikke noget kendkskab til kodning og installere. www.besthosting.dk/webhotel.htm

Vi kan også sætte en skabelon op til dig det koster 3999 ekskl. moms se mere her www.besthosting.dk /joomla.htm

Men som sagt køb et webhotel og prøv de forskellige programmer der inkluderet i prisen, Joomla, Mambo, wordpress og mange flere.

Held og lykke

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Langhoff:

Du skal bruge joomla, det er perfekt når man ikke har kendskab til kodning.

Jeg undrer mig hele tiden over, hvordan produktet kan komme foran hvad kunden ønsker ?

Når man ikke har sat sig ordentligt ind i hvad kunden skal bruge eller snakket med kunden, er det ret useriøst bare at sige at man skal anvende det og det.

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Christian Langhoff:

Du skal bruge joomla, det er perfekt når man ikke har kendskab til kodning.

Jeg undrer mig hele tiden over, hvordan produktet kan komme foran hvad kunden ønsker ?

Når man ikke har sat sig ordentligt ind i hvad kunden skal bruge eller snakket med kunden, er det ret useriøst bare at sige at man skal anvende det og det.

 

Kunden har jo netop forklaret hvad det er han gerne vil have. Og Joomla virker da immervæk som en perfekt løsning for ham!

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunden skriver han ønsker et program hvor han kan indtaste nogle oplysninger om nogle produkter. Endvidere skriver han det skal være simpelt og lige til og imellem linierne læser jeg det som om det ikke er noget man ønsker at bruge hver 5,10 eller 20000 kr. på.

Joomla er et perfekt redskab til folk der ønsker et program til at snuse lidt mere til det at have en hjemmeside.

Hvis kunden ønsker et stort projekt udarbejdet burde han jo komme med en mere detaljeret beskrivelse.

Se kravene nedenfor, alt dette understøtter joomla til fulde, og joomla er et rigtig cms system til hjemmesider.

Husk på at tilbud i tråde på amino er fritblivende og ikke tvinger kunden til at vælge denne løsning. Om han vælger at købe et webhotel ti 19 kr. pr. måned hos os skal stå ham frit for, vi er ikke afhængige af den salgs ordre, men tilbyder det som en service til folk som ønsker at komme billigt fra start. Når kunden har fået sat siden op kan han jo koble flere funktioner til eller skifte system. Ser ingen grund til at kaste 10000 kr. efter nedenstående beskrivelse.

Mit store "problem" er at jeg ikke er den store programmør, så jeg skal bruge en platform hvor jeg egentlig bare skal taste det hele ind i? Altså teksten og selvfølgelig selv sætte menu op, lave topbanner m.m.

Der må meget gerne være plads til at man kan have diverse banner reklamer fra forskellige udbydere på siden? men ikke et krav!

Under alle omstændigheder skal kunden jo have tilbud på de løsninger der findes, også selvom de er ekstrem billige....

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

500 kr! Så har du et system.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hos www.simpelside.dk sælger vi billige hjemmesider med CMS fra 2.500 kr. Du kan selv sætte menuer, tekst, billeder, topbanner m.v. op som du ønsker det via det medfølgende CMS. Via vores hjemmeside kan du også afprøve en demo af CMS'et, så du kan se, hvordan det matcher dine behov.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Mvh Morten.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)