At finde ud af at man ikke behøver gøre tingene som alle de andre, hvis vores koncept skal holde..
Fx. brugte vi en masse penge på udsendelse af post-reklamer, før vi fandt ud af at google gav bedre (og er billigere).. men vi prøvede post, for det gjorde alle konkurrenterne, så der måtte være noget i det..
Fx. ville vi ikke lægge priser på nettet i starten (før vi fik webshop), for så kunne alle konkurrenterne jo se, hvad vi tager for tingene.. Problemet var bare, at kunderne IKKE kunne se, hvad vi tog, og dermed mistede vi nok en masse salg..
Fx. brugte vi penge på en alm. netside, før vi fik webshop..
Det har også været svært at finde den rigtige kombination af produkter - Konkurrenterne sælger enten gaveindpakning eller emballage - Vi har fundet ud af at mange har behov for at kunne købe begge dele samme sted.
Og endelig har det været en udfordring at finde prisniveauet - Nogle gange har vi solgt for billigt og tjent for lidt - andre gange har vi købt varer hjem for dyrt, fordi vi troede vi kunne sælge dem til prisen..