Hej Alle. Jeg kom vist lige til at skrive dette indlæd under et forkert emne. Admin må gerne slette det under Generel Iværksættersnak- hvis det generer... Jeg opdagede lige, at dette emne passede bedre... beklager ulejligheden. Jeg har designet en bordskåner, som er lidt usædvanlig i sit motiv og som kan blive til to bordskånere med hver deres motiv i en håndevending. Så skriv meget gerne hvis du er interesseret i at købe ideen/designet... :) Men hvordan gør jeg? Det er mange spørgsmål, men måske er alle spørgsmål ikke lige vigtige - jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte og slutte lige nu... Men jeg går og gemmer på en bordskåner, som jeg end ikke vil bruge fordi det er en prototype og den skal blive ved med at være "pæn"... Nu må det være slut, der skal handling på... Jeg håber meget på, at der er nogen derude, der kan give gode råd. |
Hej.
På www.dkpto.dk finder du en IP-børs hvor rettigheder kan købes og sælges. Du skal dog være opmærksom på at hvis du ikke har registreret din design-ret, vil du kun have en uregistreret designret i 3 år fra designet første gang blev vist.
Dette betyder naturligvis at prisen ikke kan blive så høj som hvis designet var regsitreret.
Mvh Jakob