Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt inspiration til jer

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det lyder interessant! Det er altid rart, når man kaster en bold op i luften og der så er nogle der griber den eller kommer med konstruktiv kritik.

Jeg vender lige tilbage fredag, da resten af dagen og torsdag er spændt til bristepunktet.... Læg hovedet i blød - så gør jeg det samme.

Andre, der synes at det er interessant og vil bidrage med noget?

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:46

Deal :-)

Hvis der er en udvikler, evt. Joomla-'nørd', med forstand på at lave et godt brugerinterface, hvor brugerne kan oprette sig, betale et fee, og derefter få adgang til den store idebank, så ville det være fedt! :-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:00

Jeg synes ideen med at lave en "idé-e-shop er fed!
Tanken har nemlig også strejfet mig!

Jeg synes vi skal nedsætte en arbejdsgruppe med personer som besidder de kompetencer, som vi har brug for, for at føre ideen ud i livet!
Afhængigt af hvor mange vi bliver skal % deles mellem os...

Tue havde ideen.
Jeg kan godt designe siden.
Så mangler vi en programmør.

Eller hvad? Jeg er frisk! Cool

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:05

...og til alle dem der "smider" idéerne væk eller blot synes denne tråd er interessant så tag et kig på Fairplay Innovations projektet jeg sidder og fifler med eller spring direkte til alle idéerne :-)

Kune i tænke jer at være med i projektet så sig endeligt til da det at få honorar for viden er en svær størrelse at arbejde med. Interesserede kan smide en email på jesper@horsmark.com

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:11

jeg har sendt dig en mail. :)

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:29

Sandie> Fedt at i har fået blod på tanden. Jeg har dog ikke tænkt mig at indvolvere mig i projektet men ønsker jer held og lykke.

Jesper> Fed side ;)

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:25

Hej Tue

Jeg holder til i Rødding hvor jeg også har et regnskabskontor... Jeg bruger ca. 20 timer om ugen der - og har startet noget op ved siden af som giver gode "håndører" - og som jeg forventer indenfor det næste år til to - vil erstatte min økonomivirksomhed.

Måske dette også kunne have interesse for dig - så send mig en mail som jeg kan besvare og evt. et telefonnummer, så vil jeg sørge for info til dig.

pabst@mail.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)