Skal bruge dem i forhold til en kunde fremstød.. vh Brian Knudsen |
Det kan jeg hjælpe med, meget billigt endda, har et stort restparti som sælges med pant på danske pantflasker. Kontakt mig evt.
Skal bruge dem i forhold til en kunde fremstød.. vh Brian Knudsen |
Det kan jeg hjælpe med, meget billigt endda, har et stort restparti som sælges med pant på danske pantflasker. Kontakt mig evt. |
Tråden er over 4 år gammel ;D Kan du ik sende en PB med pris... |
Send gerne priser her på amino i en pb... |
Det kan der være noget om, men der er da flere der tilsyneladende stadig er int.. ;-) Jeg holder ferie pt så må lige komme retur til jer 3 i PB om en uges tid men detaljerne. Det er 250 ml flasker Nestea. Kommer som sagt retur med priser i PB til jer der er int. Send i mellemtiden evt en PB til mig om hvilke antal/liter vi taler om. God søndag Vh Peter Thomsen |
Hej igen. 1 set = 5 boxe a 12 x 250ml Nestea Peach med sukker koster 180 kr inkl pant (som alene er 60 kr) - Det er 2 kr stykket og 4 kr/literen. Send mig PB hvis det har interesse. |
Unskyld - slå fejl - det er 8 kr/literen Hej igen. 1 set = 5 boxe a 12 x 250ml Nestea Peach med sukker koster 180 kr inkl pant (som alene er 60 kr) - Det er 2 kr stykket og 8 kr/literen. Send mig PB hvis det har interesse. |
Hvad er dato? Mængde? Levering/afhentning? Inkl eller eksl. moms? |