Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

børnesikre dit hjem, en mulighed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino´er.

Har altid haft lyst til at starte noget op selv.

Nu har jeg så haft en ide i hovedet nogle uger og vil spørge jer "profs" om hjælp.

Min ide går ud på at jeg vil lave en webshop, jeg vil sælge ting, som hjælper folk med at børnesikre deres hjem.

Ligefra beskyttelse af bordkanter,  til babymoniters.

evt, at blive kontaktet af kunder som er tvivl, hvor jeg så personligt tager derud, og hjælper dem med hvad og hvor og hvordan..

det her er et hurtigt resume, over hvad jeg kunne tænke mig at starte , gider ikke skrive 4 sider hvis i skyder lortet i sænk efter 5 min ;)

Så hvad synes i?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ikke for at skyde din ide i sænk, for der er da bestemt noget af den, der kan bruges.

Jeg ville droppe det med hjemmebesøg, for du ville ikke kunne dække omkostningerne til din tid og transport. Men når det er sagt, så ved jeg, at der er tonsvis af ting, som folk efterspørger, men ikke kan finde nogen steder.

Fra mine forskellige jobs ved jeg, at folk spørger i mange butikker efter baby/børnesikringer, men som regel går de forgæves i byen. Somme tider ender de med at finde det, men et helt andet sted end de havde ventet at finde det.

Hvis jeg var dig, så brug alle de forskellige import/export sider, der findes....såsom http://www.alibaba.com eller http://www.B2Btradepost.com til at søge de ting, du efterspørger.

Prøv dog at søge indenfor Europa til at starte med, da omkostningerne ikke er så store ved små forsendelser - jeg går jo ikke ud fra, at du vil købe containere hjem til at starte med.

God vind med dit projekt!

Flemming

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flemming.

 

Ja du har nok ret i det med at komme ud til kunderne....

har kiggt lidt på Alibaba.com. Men vil da prøve at kigge på B2B.

 

Ellers mange tak for svaret :)

Altid godt med positivt feedback :)

Forsat go weekend

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

babybutikken:

Hej alle amino´er.

Har altid haft lyst til at starte noget op selv.

Nu har jeg så haft en ide i hovedet nogle uger og vil spørge jer "profs" om hjælp.

Min ide går ud på at jeg vil lave en webshop, jeg vil sælge ting, som hjælper folk med at børnesikre deres hjem.

Ligefra beskyttelse af bordkanter,  til babymoniters.

evt, at blive kontaktet af kunder som er tvivl, hvor jeg så personligt tager derud, og hjælper dem med hvad og hvor og hvordan..

det her er et hurtigt resume, over hvad jeg kunne tænke mig at starte , gider ikke skrive 4 sider hvis i skyder lortet i sænk efter 5 min ;)

Så hvad synes i?

 

Som mor til 2 børn, må jeg indrømme at jeg ikke helt ser fidusen. Jeg har selv for 8 år siden med min første ikke stødt på at man ikke har kunnet få diverse sikkerhedsdimser i alle babykæder.

Når kunderne er et sted for at proviantere til de små, så køber de det ofte der hvor de er i forvejen. Omvendt så tror jeg du kan finde et godt marked, hvis det rent designmæssigt    er pænere end det man kan købe i dag.

 

Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ovis

Kan godt følge dig i det du skriver, men samtidigt syntes at udvalgte af de forskellige ting, er meget lille.

nu fik jeg selv en søn for et par måneder siden, og syntes der manglede produkter, hvertfald som du selv skriver "design" produkter

da ikke noget mere grimt end røde/blå/gule farve i ens  egen stue.

Syntes bare der mangler en hjemmeside, som kun omhandler sikkerhed.

da andre sider hellere vil prioritere barnevogne, tøj , legetøj.

men kan godt være jeg lige skal tænke tingende igennem en gang til ;)

Men tak for svaret i hvertfald.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)