Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til IT projekt, gerne SEO mand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et tilbud om attraktivt it projekt man næsten ikke kan sige nej til,  men har ikke økonomien til at kaste mig ud i flere projekter og søger derfor en partner der har økonomien.

Min IT partner i Indien der har lavet www.shopit.com har tilbudt mig at de vil lave en tilsvarende løsning til enten det danske eller andet ikke engelsktalende marked for 6000$ plus oversættelsestid, så regn med 8000$. SEO er ikke inkluderet! De har kapacitet til at tage opgaven med det samme så de kan blive hurtigt færdige.

Siden er en handelsside hvor man gratis (vi kan evt. tage symbolsk beløb) kan oprette en webshop og udstille og sælge sine varer, siden tager så en lille procent af alle gennemførte salg for ydelsen. Sitet kan ligge på ekstern server.

Siden henvender sig til alle der ønsker at sælge på nettet men som gerne vil spare på opsætning, hosting, betalingsløsning og SEO

Der vil være et stort behov for pro SEO arbejde, så den ideelle partner har en baggrund som SEO mand eller har økonomi til sikre SEO arbejdet.

Lad mig høre fra dig hvis du synes om ideen og kan bidrage til gennemførelsen...

Mvh

Mr. A

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:14

Da der kun kom een henvendelse på mit indlæg vil jeg lige tilføje et par ting.

www.shopit.com forventes første år at opnå et overskud på op imod 10mio kr., og vores kopi kan laves til f.eks. Tyskland hvor den vil være kompatibel med EBAY Tyskland. Det betyder at alle ebay shopejere i Tyskland kan lave en bulk transfer af alle deres varer til vores system, og derved skabe et mersalg og kun betale en lille % af gennemført salg i omkostninger.

Alle vil kunne sælge online og tage imod visa ect blot de har en paypal konto.

PS Jeg taler ikke tysk så meget vil ligge på dine skuldre hvis du vil lave en tysk løsning.

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:25

Hej Mr.A

Syntes dit projekt lyder interessant, men jeg er ikke helt sikker på hvad du leder efter. Leder du efter en at dele finansiering med, eller leder du efter en der står for hele finansiering? Konceptet virker ret smart, specielt fordi flere og flere "gade" butikker indser de også skal sælge deres vare online. Send mig evt en mail til kontakt@memedia.dk så vil jeg gerne høre lidt mere om projektet og hvad man helt præcist for får pengene?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)