Hej Jeg er godt nok meget ny, men hold da op hvor jeg syntes, at jeg allerede har fåt meget ud af at side her bag skærmen og kigge med og skrive et pr. linier, man kan jo næsten ikke ladvære. Hvad kunne man så ikke få ud af at hold en komme sammen/ fest eller noget andet hvor vi mødes og udvekseler erfaring visitkort o.s.v.? Det kunne da bare være kanon, og være sammen med alle som har tid og lyst? Man kunne mødes på en cafe, og lave dt der speed "dating" hvor man kunne udveksle erfaringer, kaste rundt med sine visitkort og få sig et stort netværk. På den måde få alle en "chance" også dem som egentlig har en god produkt mn ikke rigtig kan lide at tale om "sig selv", og hvis det skaber noget, kan man jo bare finde sammen igen senere? Er her nogen som syntes at det kunne være en god ide? og vil i mene at det vil være realistisk at gøre en lørdag aften? Mange hilsner Jennifer Jensen |
skal vi ikke mødes til ildsjælfest i Vejle?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Og hvis vi har tid den dato vi finder ud af, møder vi da også op, vi har kontor i starten af gågaden i Vejle |
Kanon Hvad med Lørdag den 24. september, så kan jeg finde n cafe ller lign. som kan huse os? Vi har jo n kanon sted som hedder baroli, men det er vigtigt, at vi ved dt sådan i rimelig tid, skal vi sige at SU er den 1/9-2006. Det gør vi! ![]() Mange hilsner Jennifer Jensen |
Hej Jennifer. Martin Tygesen har lige henvist mig til dig, da jeg søger folk til netop det samme, som dig. Jeg arbejder for et erhvervsnetværk, som er ved at udvide sit geografiske virke til trekantsområdet, nærmere betegnet Vejle. Vi arrangerer speednetworking i øjeblikket i København, Roskilde og Odense, men vil gerne have det samme stablet på benene i Vejle i begyndelsen af oktober 2006. Det er gratis at være med, og man behøver ikke at være medlem af vores netværk for at deltage. Så hvis du er interesseret i sådan et arrangement, så sig endelig til. Du er også mere end velkommen til at sprede rygtet, hvis du kender nogen i området, som kan være interesserede. For så snart vi har nok, som gerne vil være med, så sætter vi en dato. Mange hilsner Marianne |
Hej Det lyder da bare godt, vi skal mødes her den 6/10 i Vejle, og der vil jeg naturligvis fremlægge denne spændende projekt for de andre, jeg tror ikke at det ville være noget problem, bare man er seriøse med det. du er velkommen til at kontakte mig via mail jj@basic-regnskab.dk eller går ind på min hjemmeside www.basic-regnskab.dk, eller ring til mig, så vi kan drøfte det nærmere. Mange hilsner Jennnifer |
Hejsa :) Jeg synes at en kom-sammen-netværks-fest/møde er en kanon ide! Jeg er på! Mvh. mikkel |
Hej Mikkel Det var da dejligt at høre, vi skal mødes den 6/10 kl. 16.30 hvis du vil med, må vil jeg meget gerne høre fra dig på min kail jj@basic-regnskab.dk Mange hilsner Jennifer |
Tak for sidst, det var da en kanon aften selv om vi ikke var mange i fredags, Vi fik da kunder ud af det.:-) Mange hilsner Jennifer |
Det lyder da som en fornuftig idé. Er selv startet for 1 1/2 år siden. Og har et reklame-bureau i Skibet. Så lad os se om der er flere der melder sig. Forøvrigt kan jeg anbefale dig at kigge på JCI.dk - Det er det også muligt at knytte et stort netværk. Med venlig hilsen Brian Madsen bsm reklame Bommerhavevej 20 7100 Vejle Tlf. 29935156 |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)