Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg leger lidt med wordpress, og har fået lavet mig en søge mulighed som jeg gerne vil have fjernet, kan ikke lige se mig ud af hvordan jeg fjerner den.
Nogen der kan guide lidt :-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:35

Det nemmeste vil være at du åbner for .php filen der indeholder søgeformularet og dermed fjerner formularet manuelt. Den vil du typisk kunne finde i mappen wp-content/themes/<dit tema>/.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 08:45

Har forsøgt men kan ikke lige overskue koden, og hvad jeg må slette og ikke :-)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:12

Det kender jeg godt! Det med ikke at kunne overskue koden :-). Kopier hele koden over i notepad. Fjern derefter noget i filen og gem det. Hvis hele din WP-installation er smadret, så var det det forkerte, du fjernede. Og så kan du sætte den oprindelige kode tilbage ved at kopiere fra notepad.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:55

Kenneth Rasmussen:

Hej alle sammen

Jeg leger lidt med wordpress, og har fået lavet mig en søge mulighed som jeg gerne vil have fjernet, kan ikke lige se mig ud af hvordan jeg fjerner den.
Nogen der kan guide lidt :-)

Hej Kenneth

Hvis søgemuligheden lige ude i sidebaren, kan du være heldig at du kan fjerne den helt uden at bruge koder. Der er noget der hedder Widgets, som er sådan en træk og slip-mulighed for at redigere sidebaren i de fleste wordpress temaer/skabeloner. 

Du finder indstillgerne for widgets her: http://www.ditdomæne.dk/wp-admin/widgets.php

Hvis du er heldig er det sådan at når du begynder at tilføje widgets, så forsvinder den "kodede" sidebar.

Her er en engelsk vejledning i brug af widgets. http://codex.wordpress.org/Widgets_SubPanel
Du kan sikkert også finde noget af den slags på youtube.com

Hvis det ikke går med widgets, skal koden rettes til. Start med at sende et link til din side, så er det lettere for os at hjælpe dig effektivt med den del.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 08:41

Har nu siddet og leget med wordpress, og havde lavet det som jeg ville. Men så smuttede en fil ind i en forkert mappe i filezilla. Er der nogen der her kan se sig ud af hvad der er gået galt? Kan ikke finde en "fortryd" mulighed i filezilla.

Håber at høre fra jer, så jeg er fri for at lave det hele om igen.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 08:50
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til at du har slettet nogle filer.

Kontakt mig - så skal jeg rette det for dig..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)