Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trække 10% ved returnering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Må en B2B leverandør trække 10 % hvis man returnerer en vare til dem?

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen genrel returret ved B2B-handel, så det burde der ikke være noget i vejen for.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må man gerne,

I det firma jeg arbejdede i til daglig, sendte vi omkring 100 pakker afsted om dagen til kunder rundt omkring i DK, købte kunden små enkelt dele istedet for hele colli, betalte man colliprisen samt et ekstra tillæg. Fortrød man sit køb, kunne man selvfølgelig returnere varen, men man mistede 10 % af prisen, da handlingen af varen har fundet sted og der opstår handling igen af samme vare, ved returneringen. Jeg mener at det er en helt fair politik.

Undtagelser er jo selvfølgelig hvis returneringen skyldes en reklamation, så skal det hele krediteres

Hilsen Anne

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ok!

Det regnede jeg også med.
Ville bare have klarhed over det.


Tak for svarene - og god weekend.

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)