Hej Må en B2B leverandør trække 10 % hvis man returnerer en vare til dem?
|
Der er ingen genrel returret ved B2B-handel, så det burde der ikke være noget i vejen for.
Der er ingen genrel returret ved B2B-handel, så det burde der ikke være noget i vejen for. |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Ja det må man gerne, I det firma jeg arbejdede i til daglig, sendte vi omkring 100 pakker afsted om dagen til kunder rundt omkring i DK, købte kunden små enkelt dele istedet for hele colli, betalte man colliprisen samt et ekstra tillæg. Fortrød man sit køb, kunne man selvfølgelig returnere varen, men man mistede 10 % af prisen, da handlingen af varen har fundet sted og der opstår handling igen af samme vare, ved returneringen. Jeg mener at det er en helt fair politik. Undtagelser er jo selvfølgelig hvis returneringen skyldes en reklamation, så skal det hele krediteres Hilsen Anne |
ok! Det regnede jeg også med.
|