Jeg kan godt lide det meste af din side. :)
Men her kommer alligevel lige en del konstruktive råd. :
Knapper
Dine "knapper" er flotte med glaseffekten, men jeg synes ikke, den røde hover er flot.
Msåke skulle du bare "lysne" de farver du allerede bruger på din knap og ikke putte en farve på.
Glaseffekt på footer- og "Statement-bar"
Jeg synes din glaseffekt fungerer rigtigt flot på dine knapper, men når "knappen" går til kant i siderne, så mister det lidt den fede effekt med hjørnerne, og det kommer i stedet til at virke forstyrrende med den "streg" direkte gennem din tekst. Det mindsker læsbarheden og dermed brugervenligheden. Prøv at finde ud af en anden måde at løse dette problem på. Det kan evt gøres ved at mindske kontrasten mellem de to farveflader...
Farver
Faktisk synes jeg SLET ikke om den røde farve. Heller ikke som baggrund. Hos mig er den blodrød, og dén farve hører til helt andre (mere voksen-mindede - eller rollespilsinteresserede)-sites. Synes jeg. jeg synes du skal undersøge lidt om de forskellige farver og hvad de symboliserer - rød er som oftest fare eller kærlighed. Hvis du gerne vil fremstå professionel eller kreativ, ville jeg foreslå en flot blålig -msåke over i en lidt lilla nuance. Men den lilla kan godt virke skræmmende, så pas på med den. Den blå er måske lidt mindre original, så sørg for at finde en interessant blå farve.
Logo
Jeg synes ikke dit logo er særligt godt, og mindeværdigt. (Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for et logo, der passer til din side, og som er optimeret til tryk i skalérbar størrelse) Desuden bør du overveje at bruge i det venstre side i stedet for højre af usabilitymæssige årsager, da vi i vestens verden læser fra venstre mod højre, og det er vigtigt, at vi hurtigt kan afkode afsenderen på sitet.
Titler/Overskifter
Den måde du laver overskifter på dine sider på med et foto og så en overskift indover er en flot idé og ser sådan set også godt ud - isoleret set. For jeg synes ikke, at billederne giver mening i forhold til det indhold de skal præsentere. Jeg synes heller ikke, at billederne har en fælles harmoni med hinanden og med resten af dit site. De kunne fx. alle være gråtonede og så kunne motiverne handle om det, som den pågældende sigde handler om. Ellers synes jeg faktisk du fuldstændigt skal slette dem. Det er noget af det første brugeren får øje på, og det virker forvirrende, når billedet ikke er med til at understrege budskabet...
Grid
Desuden synes jeg generelt du skal se på hvor godt dit design "flugter" på dine undersider.
Ja, jeg beklager der var så meget, men den eneste grund til, at jeg gad give mig god tid til feedbacken, er fordi resten faktisk ser flot ud, så der er masser af gode ting at bygge på... Men cut de dårlige og overflødige ting væk.