Nu fik jeg endelig lukket firmaet, og mangler kun de resterende 5% at lukke. Til at tage mine abstinenser, har jeg oprettet en computerside (www.fejlfripc.dk), som :
Problemet er bare, den endnu ikke er færdig, da jeg gerne vil have jer, som "forbrugere", hvad som i ønsker at se....
Siden hedder www.fejlfripc.dk , og er i opstartsfasen, men allerede nu, kan i se korte tips, lidt IT hjælp, og programguide. Jeg renger med at bruge 2 måneder på at opbygge og fylde på.... Håber i kigger ind, giver kommentarer mm. vh stefan granholm (granholm IT& PC support) |
Hej Stefan,
Det er et super initiativ, det virker sgu' ærlig talt som om du har abstinenser! hehe.
Anyway, designet - Er det fastsat eller er det noget du kigger på? Jeg skal være ærlig at sige at træbjælker og andet godt ikke er kønt, men jeg kender det udemærket fra mig selv, man sætter siden op, og tager den derfra, det er jo bare positivt synes jeg faktisk, for jeg kan ikke klare de her webdesignere som "altid har ret" om "hvordan en hjemmeside ser prof. ud og er tillidsvækkende". Jeg synes selv det kommer af kommentarer fra dem som reelt bruger siden :-)
Du er Joomla-mand, det kan jeg jo rigtig godt li' som udgangspunkt. Prøv og find en opsætningsguide til Joomla. Specielt kan du slå på manuel opsætning som godt kan være pain in the ass for nybegyndere - Det er IKKE nybegynder-stof lige pt.; men med safe_mode on på de fleste hoteller, så er det desværre tit en nødvendighed. Derfor er mit råd. Hvis du vil have mange nye brugere af siden, så lav sådan en i det jeg vil kalde læs & forstå niveau Joomla-folkene har selv prøvet men det er fandme ikke let!
Well det var min sparring til dit projekt. Jeg kan sgu' godt li' reelle folk som bare vil dele lidt ud uden at stå med hænderne fremme i forventning om betaling.
Mvh