Vi er to drenge, der gerne vil starte en hjemmeside. Men vi har ikke så meget erfaring indenfor dette. Derfor søger vi et uforpligtende tilbud fra en der kan lave siden for os. Vi vil lave en side, der sælger accesories og beautyprodukter til mænd.
Krav til siden: - enkelt og elegant design i nogle simple farver (se www.smartguy.dk) - skal selv kunne redigere tekst - skal selv kunne sætte nye billeder ind - skal kunne modtage mails via hjemmesiden - der skal kunne sættes reklame banner ind, som jeg selv skal kunne gøre Desuden skal det være muligt at lave handler, der overfører penge fra bankkonto til bankkonto (altså handler som man ser det på andre salgshjemmesider). Hvis det er muligt skal besøgende også kunne tilmelde sig et nyhedbrev. Dette er dog ikke et krav.
Altså vi søger ikke nogen vildt grafisk krævende og indviklede side, men bare en billig og sikker side til handel. Tilbud kan sendes til kerlon93@hotmail.com Da vi er nye i faget modtages tips og råd eller anden form for hjælp også gerne.
Mvh. Alexander Andersen |
Hvis jeg var jer ville jeg kigge på standard shop fra fx dandomain eller scannet - de har alle de ting du efterspørger og er allerede sat op til at klare betalinger med de kort du ønsker. Klart en nem løsning og nem at vedligeholde selv.
Held og lykke med projektet
jesper