Hej Sebastian Synes også emnet er meget spændende, men jeg må indrømme at jeg bliver lidt skeptisk når der står på google - "den bedste måde og finde ud af hvor meget du kan tjene er ved at gå igang" - håbede lidt på at man kunne få andre til at give nogle erfaringer videre iht. dette emne? Ved godt man ikke kan sammenligne hjemmesider, og der kommer jo også helt an på indhold mv, men på en eller anden måde ville det blot være rart at vide hvor mange penge man ville få pr. klik f.eks - hvis dette altså kan måles? Håber der kommer lidt mere input - tak. MVH Bendtsen |
Hej drenge
Jeg har virkeligt øst ud til jer efter bedste evne, det er nærmest umuligt at forudsige prisen pr. klik, da den kan svinge helt enormt.
Jeg har dage på nogle af mine sites, hvor jeg tjener under en dollar for en hel dag, og dagen efter kan der så pludseligt komme 15 dollar ind, og dagen efetre igen intet overhovedet... og de enkelte klik har jeg oplevet svinge fra 1 cent til 3 dollar inden for det samme emne...
Det er en meget uforudseelig branche, og man kan ikke sige noget sikkert... udover at der er penge at tjene!
dbh
Janno